پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰ اردوگاه گردشگری در شهرستان‌های مختلف استان در دست ساخت است.

شعار سال: محمود باقری اظهار داشت: دشتک دیل و بی‌بی حکیمه (س) در گچساران، باغ چشمه بلقیس در چرام، کوه گل در سی سخت و تنگ گنجه‌ای در بویراحمد از مهم‌ترین اردوگاه‌های گردشگری این استان هستند.

وی افزود: اردوگاه کریک از دیگر اردوگاه‌های تفریحی رفاهی در حال ساخت بوده که به واسطه قرار گرفتن در کنار امامزاده، رودخانه و روستای پلکانی کریک از موقعیت خوبی برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون حدود 280 میلیون تومان برای ساخت اردوگاه کریک هزینه شده، تصریح کرد: اقدامات انجام شده شامل سکوبندی، برقرسانی، احداث سرویس بهداشتی و آب نما است.

باقری با بیان اینکه برای ساخت اردوگاه کریک هم از اعتبارات ملی و هم از اعتبارات استانی استفاده می‌شود، گفت: طرح توسعه این اردوگاه را با همکاری هیئت امنا در دستورکار داریم.

وی بیان کرد: هم اکنون 14 منطقه نمونه گردشگری، 11 روستای هدف گردشگری، 17 اردوگاه رفاهی و چهار کمپینگ اقامتی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: این استان با داشتن بیش از 300تفرجگاه طبیعی، حدود دو هزارو 600 اثر تاریخی، بیش از 750 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و مواهب طبیعی چشم نواز مکانی مناسب برای مسافران است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1282335:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
ان شاالله که کارآمد باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین