پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: متاسفانه فضای کسب و کار به حدی در این استان راکد است که به نظر می‌رسد، امید از این استان رخت بربسته باشد.

شعار سال: جبار کیانی در جمع منتخبان واحدهای صنعتی، مشاورین مستقر در ساختمان فناوری کسب و کار، اعضای کنسرسیوم و خوشه دست‌بافته‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: واحدهای صنعتی این استان هر کدام مشکلات خاص خود را دارند و به نظر می‌رسد در ارتباط با این واحد‌ها، نیاز به راه اندازی کمیته‌های عارضه یابی باشد.

وی با تأکید بر لزوم توسعه تجارت خارجی، افزود: در بحث حضور در بازارهای بین المللی کارهایی در استان انجام داده‌ایم اما لازم است در این خصوص تفاهمنامه‌ای با سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با اشاره به اینکه با رایزنی‌های انجام شده 36 متر غرفه در نمایشگاه عمان به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت، گفت: با وجود همه تبلیغات انجام شده، حتی یک واحد صنعتی استان برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی نکرد.

کیانی عنوان کرد: متاسفانه فضای کسب و کار به حدی در این استان راکد است که به نظر می‌رسد امید از این استان رخت بربسته باشد.

وی خواستار انعقاد تفاهم نامه با سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایرن در زمینه گسترش تورهای صنعتی، حضور در نمایشگاه‌های بین المللی و در عرصه بازاریابی شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1281326:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین