پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۷
استاندار اصفهان گفت: بیش از 26 هزار فرصت شغلی در هشت ماه گذشته با کمک به واحدهای اقتصادی کوچک، متوسط و بزرگ، در استان تثبیت شد.

شعارسال: رسول زرگرپور روز یکشنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بُرخوار افزود: در این مدت با پرداخت 650 میلیارد تومان به 750 واحد بحرانزده استان از بیکاری و تعطیلی این کارخانه ها جلوگیری شد.

وی افزود: همچنین در مدت مزبور بهره تسهیلات 30 درصدی بیش از 900 واحد صنعتی استان به 18 درصد کاهش یافت.

وی از اصفهان بعنوان صنعتی و اقتصادی ترین استان کشور نام برد و افزود: بیشتر واحدهای صنعتی کشور در اصفهان مستقرند که 30 درصد از آنها تعطیل شده اند.

وی تصریح کرد: 26 درصد از واحدهای صنعتی استان در سال 92 و قبل از آن تعطیل شده بودند و تنها 4 درصد این واحدها در دولت تدبیر و امید تعطیل شده اند.

استاندار اصفهان افزود: واحدهای صنعتی فعال نیز از 20 تا 80 درصد ظرفیت خود استفاده می کنند.

استاندار اصفهان اظهار کرد: شرایط اقتصادی کشور ایده آل نیست اما دولت اقدامات خوبی برای نزدیک شدن به شرایط ایده آل انجام داده است.

وی افزود: در سه سال گذشته، پنج هزار پروژه با هزینه بیش از 50 هزار میلیارد ریال در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

زرگرپور عنوان کرد: بیش از 40 درصد هزینه های درمانی مردم با اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت تدبیر و امید کاهش یافت و در شهرها 10 درصد و در روستاها کمتر از 5درصد از هزینه های درمان را مردم می پردازند.

وی اضافه کرد: با گذشت زمان، بیشتر شاخص های طرح تحول نظام سلامت در وضعیت بهتری قرار گرفته است.

استاندار اصفهان ادامه داد: فعالیت دولت تدبیر و امید در مدت سه سال و نیم باید بصورت واقع‌ بینانه و خارج از تفریط‌ ها و حاشیه ‌سازی ‌های سیاسی مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

زرگرپور با اشاره به ناامنی در کشورهای همسایه گفت: با هوشیاری مسئولان امنیتی و لطف الهی، تاکنون همه توطئه های دشمنان سرکوب شده است و به برکت وجود امام زمان(عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت، کشور ما در امنیت و آرامش کامل قرار دارد.

وی با بیان اینکه عده ای با منفی بافی تلاش می کنند مردم را از دولت و نظام ناامید کنند، افزود: دولت کوشیده است تا امید را در مردم زنده نگه دارد و مسئولان دولتی باید امید را در دل مردم ایجاد کنند.

در این مراسم که در فرمانداری بُرخوار برگزار شد، اسفندیار تاجمیری بعنوان فرماندار این شهرستان معرفی و از خدمات محمدرضا عبدانی قدردانی شد.

عبدانی پس از 35 سال خدمت، به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

اسفندیار تاجیمری، پیش از این فرماندار شهرستان فریدن بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12دی1395، کدخبر: 82370214: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین