پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۲۹۹
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با اشاره به اینکه عدم آشنایی با تولیدات همدان، دغدغه صادرات استان است، گفت: ۱۸ خوشه صنعتی در همدان شناسایی شد.

شعار سال: کیوان گردان در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان اظهار داشت: امسال برنامه‌های دقیق عملیاتی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان اجرا کرده‌ایم.

وی با اعلام اینکه در استان همدان 18 خوشه صنعتی شناسایی شده است، افزود: مطالعات امکان‌سنجی 11 خوشه صنعتی در استان همدان انجام شده و 6 مورد در دست اجراست که برنامه اجرایی سه مورد از این خوشه‌ها در سال گذشته آغاز شده و از ابتدای امسال نیز سه مورد در دست کار است.

گردان لبنیات نهاوند، مبل و منبت ملایر، کشمش ملایر، پوشاک کِردآباد، سنگ در همدان، ادوات کشاورزی در نگارخاتون فامنین، مصنوعات چرمی در همدان و مبل و منبت در تویسرکان و نهاوند را از جمله خوشه‌های صنعتی در همدان برشمرد.

وی با اعلام اینکه قرار است بازارچه‌ مبل و منبت با 80 واحد در شهرستان ملایر ایجاد می‌شود، بیان کرد: برای فعالیت بهتر خوشه‌های صنعتی در استان همدان نیازمند حمایت‌های مالی هستیم که امیدواریم این موضوع توسط معین ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان اظهار داشت: تاکنون در استان همدان 110 دوره آموزشی برگزار شده که یک هزار و 918 نفر در آن شرکت کرده و 20 هزار و 363 نفرساعت آموزش داده شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه بازارها از اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی است تا بازارهای صادراتی برای تولیدات استان شناسایی شود، اظهار داشت: سال گذشته و امسال نمایشگاه توانمندی صنایع کوچک در استان همدان برای معرفی تولیدات همدان برگزار شده است.

گردان با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های استان همدان این است که مردم استان را با محصولات تولیدی همدان آشنا کنند، بیان کرد: بسیاری از واحدهای تولیدی همدان با ادبیات کار صادراتی آشنا نبودند که تلاش شد این موضوع به فعالان این حوزه آموزش داده شود و بهبود صادرات همدان را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه شناسایی و کمک به دانش بنیان شدن 12 واحد صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همدان از جمله اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی بوده است، گفت: همچنین پروژه‌های مشترکی به منظور کمک به دانش بنیان شدن 20 واحد صنعتی دیگر مستقر در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی همدان نیز تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به اینکه حمایت از شکل‌گیری فن بازار منطقه‌ای با افتتاح شهرک فناوری در همدان انجام شده است، تصریح کرد: 18 نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در سطح کشور شناسایی شده که در تلاش هستیم با بهره‌گیری از توان واحدهای صنعتی آنها را عملیاتی کنیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 9 دی 1395، کد مطلب: 1282330:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین