پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان گفت:‌ اتحاديه و اصناف همدان براي ساماندهی واحدهای لبنیاتی سنتی ورود جدي نمي‌كنند.

شعار سال: حسینعلی نوروزی در همدان با اشاره به اهمیت به کنترل کیفیت محصولات لبنی در استان اظهار کرد: طبق اجرای طرح ویژه «سلامت ماه رمضان» معاونت بهداشتی که با هدف صیانت از سلامت روزه‌داران و شهروندان استان از ابتدای این ماه آغاز شده، کنترل کیفیت محصولات لبنی که در ماه رمضان نیز مصرف بیشتری دارند، مورد توجه بیشتری است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه قرار بر این بود که مجوزهایی به ماست‌بندی داده شود که تنها در این حیطه فعالیت کنند و از فروش سایر اقلام جلوگیری شود آیا این موضوع مورد توجه قرار می‌گیرد؟، گفت:‌ این جریان پیگیری می‌شود اما متاسفانه توسط اتحادیه‌ها و اصناف همکاری لازم صورت نمی‌گیرد و یا بسیار کند پیش می‌رود که ما رضایت نداریم.

رئیس گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای همدان خاطرنشان کرد: انتظار بر اجرای سریع این جریان است چرا ضوابط، آئین‌نامه‌ها و دستوالعمل‌های آن نوشته شده و در مرحله اجراست اما متاسفانه توسط اتحادیه و اتاق اصناف کار کند پیش می رود.

وی با بیان اینکه ضوابط و دستوالعمل‌های در کمیته‌های استانی مصوب شده و راهکارها تدوین شده تا فرآیند کار پیش رود افزود: در کمیته نظارت بر اصناف استان نیز این جریان به تصویب رسیده و به اتحادیه‌ها نیز ابلاغ شده تا به واحدهای فاقد مجوز اخطار داده شود تا طبق ضوابط موجود اقدام به دریافت مجوز کنند.

نوروزی با تاکید به اینکه پیگیر هستیم تا واحدهای لبنیات سنتی به سمت دریافت مجوز کسب پیش روند، بیان کرد:‌ اولویت اصلی ما ساماندهی لبنیات سنتی است چراکه تعداد واحدهای سنتی دارای مجوز بسیار کم و انگشت‌شمار هستند و بسیاری از واحدها فاقد مجوز است.

وی با اشاره به اینکه ضوابط اخذ مجوز مشخص شده و اکنون اتحادیه باید به خوبی در رابطه با این موضوع ورود کنند، افزود: انتظار ما از اتاق اصناف و اتحادیه‌ها این است که در بحث پروانه کسب جدی برخورد کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 23 خرداد 1396، کد مطلب:13960322000910 :www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین