پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ میلیارد و ۲۷۹ میلیون تومان برای پرداخت پاداش بازنشستگان سال ۹۴ و قبل از آن ابلاغ اعتبار شده است.
شعارسال: حسن نوروزی ظهر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود: در مرحله قبل و طی ابلاغ قبلی ۷ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان ابلاغ وتوزیع و در مدت اخیر نیز ۱ میلیارد و ۵۳۹ میلیون تومان برای پرداخت پاداش بازنشستگان به دستگاه ها ابلاغ شده است.

نوروزی با بیان اینکه این اعتبارات در میان ۱۲ دستگاه ابلاغ شده است، تاکید کرد: با اعلامی که توسط دستگاه ها انجام شده است، به نظر می رسد تمام بازنشستگان بتوانند پاداش پایان خدمت خود را دریافت کنند، و بازنشسته ای که پاداش خود را دریافت نکرده باشد، وجود نداشته باشد.

نوروزی به ماده ۲۳ قانون نحوه رسیدگی به جرایم راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و افزود: بر اساس قانون راه وترابری، راهنمایی و رانندگی و شوراها و دهیاری ها میتوانند از این قانون استفاده کنند، که ۷۳۹ میلیارد تومان مبلغ تخلفات رانندگی کشور بود.

وی به ابلاغ اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل جرائم رانندگی به استان اشاره کرد، و عنوان داشت: این مبلغ در میان شهرداری ها و دهیاری های استان ابلاغ شد، که یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون به شهر یاسوج، ۷۵۷ میلیون تومان به شهر گچساران، ۴۹۷ میلیون تومان به کهگیلویه و ۱۲۸ میلیون تومان به دنا،و مبالغی به دیگر شهر ها ابلاغ شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این تخصیص ها به نسبت ۷۰ به ۳۰ میان شهرداری ها ودهیاری ها توزیع می شود.

نوروزی با بیان اینکه دستگاه ها باید تا روز ۱۳ دی ماه نسبت به جذب اسناد خزانه اقدام کنند، عنوان داشت: دستگاه هایی که نسبت به جذب اسناد خزانه اقدام نکنند، تخصیص اعتبار آنها صفر و با جابه جایی آن به پروژه های مهمی که مشخص می شود، تخصیص می یابد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کدخبر: 3864534 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
پاداش بازنشستگان یعنی چی؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین