پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
مدیر عامل هلدینگ کشاورزی مجتمع اقتصادی کمیته امداد گفت که این مجتمع تاکنون افزون بر 30 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در مناطق مختلف کشور انجام داده است.

شعار سال: علیرضا غنی زاده روز یکشنبه در حاشیه دیدار با استاندار کهیگلویه و بویر احمد در یاسوج اظهار داشت که این میزان سرمایه گذاری بیشتر در حوزه های توسعه باغات، طرح های گلخانه ای و دامداری بوده است.

وی تصریح کرد که میزان سرمایه گذاری اقتصادی هلدینگ کشاورزی امداد در سال جاری افزون بر پنج هزار میلیارد ریال بوده که حدود نیمی از آن تحقق یافته است.

غنی زاده بیان کرد: تاکنون 14 مجتمع بزرگ اقتصادی نیز در مناطق محروم کشور ایجاد شده که 6 مورد آن دامداری است.

وی با بیان اینکه عمده سرمایه گذاری ها و طرح های اجرا شده توسط این مجتمع اقتصادی در مناطق محروم کشور بوده،گفت: هلدینگ کشاورزی امداد تاکنون افزون بر هشت هزار هکتار سرمایه گذاری در حوزه توسعه باغات در کشور انجام داده است.

وی ادامه داد: حدود 2 هزار هکتار از این میزان باغ خرما، 2 هزار هکتار پسته، یکهزار و 500 هکتار زیتون، 400 هکتار انواع محصولات سردسیری و 400 هکتار مرکبات

بوده است.

غنی زاده با بیان اینکه تمامی سرمایه گذاری ها در این مجتمع اقتصادی با مشارکت جامعه هدف کمیته امداد و مددجویان است، گفت: انجام طرح های اشتغالزایی در راستای تحقق رویکرد و راهبرد این نهاد حمایتی مبنی بر توانمند سازی خانوارهای زیرپوشش است.

وی با اشاره به آمادگی کامل مجتمع اقتصادی کمیته امداد برای اجرای طرح‌های اقتصادی بزرگ در مناطق محروم از جمله کهگیلویه وبویراحمد، افزود: اجرای طرح‌های اقتصادی به بهره‌وری مناسب از منابع آب و خاک، اشتغال و تولید پایدار به‌ویژه برای مددجویان منجر می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد دارای افزون بر 200 هزار هکتار زمین‌های زراعی، 41 هزار هکتار باغ، بیش از 200 مجتمع پرورش ماهی و 2میلیون واحد دامی است که نیازمند سرمایه گذاری و مشارکت بیش از پیش سرمایه گذاران است.

این مجتمع اقتصادی قرار است از اسفندسال جاری سرمایه گذاری بر روی هشت طرح مهم اقتصادی و کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد را آغاز کند.

میزان سرمایه گذاری این طرح ها افزون بر 2 هزار میلیارد ریال و تعداد اشتغالزایی آنها نیز حدود 20 هزار نفر است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1395، کد مطلب: 82370250:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین