پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۸۶۲
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت که در حال حاضر بیش از ۳۱۰۰ خانواده مسیحی، آشوری و ارمنی تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

شعارسال: پرویز فتاح در حاشیه بازدید عیدانه خود از چند خانواده مسیحی تحت پوشش کمیته امداد که به مناسبت سالروز میلاد عیسی مسیح (ع) انجام شد، با تبریک فرارسیدن این عید عنوان کرد: عیسی مسیح(ع) یکی از پیامبران بزرگ الهی است و سالروز تولد ایشان برای تمام مسیحیان و مسلمانان مبارک است.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه این نهاد از محرومان و ضعفای جامعه فارغ از دین و مذهبشان حمایت می‌کند؛ در خصوص تعداد مددجویان مسیحی تحت پوشش گفت: در حال حاضر کمیته امداد امام خمینی (ره) در کنار کلیسا، بیش از ۳۱۰۰ خانواده مسیحی، آشوری و ارمنی یعنی بیش از ۵۲۰۰ نفر از هموطنان ارمنی، آشوری و مسیحی را تحت پوشش دارد.

وی افزود: کمک و حمایت‌های کمیته امداد، مستمری، کمک هزینه‌های درمان و تمام خدماتی که به مددجویان ارائه می‌شود، فارغ از دین و مذهب آن‌ها است؛ تاجایی‌ که در موارد متعددی، شاهدیم که حامیان مسلمان، یتیمان و محرومان غیرمسلمان را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 5دی1395، کدخبر: 171483: www.ana.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین