پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۹۹۱
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
مدیر کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به حواشی مربوط به تخریب منازل مسکونی فرهنگ عشایر در پارک جنگلی یاسوج واکنش نشان داد.
شعارسال:مدیر کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به حواشی مربوط به تخریب منازل مسکونی فرهنگ عشایر در پارک جنگلی یاسوج واکنش نشان داد.
 
پارک جنگلی یاسوج مکانی بکر از جنبه های مختلف زیست محیطی، گونه های گیاهی و همچنین دارای ظرفیت های مهم گردشگری است.
 
در همین خصوص در پارک جنگلی یاسوج تعدادی واحد مسکونی با نام خانه فرهنگ عشایر ساخته شده است، یکی از اهداف ساخت  خانه فرهنگ عشایر به دلیل بهره وری از ظرفیت‌های گردشگری در منطقه پارک جنگلی یاسوج است.
 
طی روزهای گذشته طبق برخی خبر ها منازل مسکونی فرهنگ عشایر توسط برخی افراد مورد سرقت و تخریب قرار گرفته است، همچنین گفته شده نگهبانان این منازل در پارک جنگلی اخراج شده اند، و این موضوع سبب سرقت و دستبرد این منازل شده است.
 
مدیر کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص خانه های عشایر در پارک جنگلی گفت: در پارک جنگلی یاسوج  خانه هایی برای طرح فرهنگ عشایر احداث شده بود و برای نگهداری آن خانه ها به دلیل نبود مجوز به کارگیری، نگهبانان آنها برداشته شد.
 
آزادی در خصوص برخی صحبت ها مبنی بر اخراج نیروهای نگهبان خانه های عشایر در پارک جنگلی گفت: به دلیل نبود مجوز، جذب نگهبانان صورت نگرفت و صحبت ها مختلف  مبنی بر اخراج آنها و جایگزینی با افرادی دیگر از آشنایان خلاف واقع است.
 
وی افزود: این نیروها به مدت 2 سال بدون حقوق، قرارداد، بدون بیمه در آن مجموعه ها نگهبانی می کردند،در شرایط حاضر در حال رایزنی برای واگذاری آن خانه ها به بخش خصوصی هستیم.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس   ،تاریخ انتشار:2  اردیبهشت   1399،کدخبر: 156926،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین