پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۵۷۰۳
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
مدیر کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بکار گیری نیرو در امور عشایر کذب محض است از باج خواهی رسانه‌ای در این اداره خبر داد.
شعار سال: بهمن آزادی مدیر کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد با تکذیب اخراج ۱۲ نیروی این اداره گفت: ۶ نفر نیروی بلاتکلیف در اداره وجود داشت که بیمه و حقوقی دریافت نمی‌کردند، این افراد تا اطلاع ثانوی ممنوع الکار شدند تا مشکل آن‌ها رفع شود.



وی گفت: با رایزنی‌های انجام شده و قول‌های مساعد مسئولان برنام بودجه و استانداری در حال پیگیری و بازگشت به کار این افراد هستیم.



آزادی با تاکید بر اینکه بکار گیری نیرو در امور عشایر کذب محض است و رسانه‌ها شایعه پراکنی می‌کنند گفت: ۳ نیرو از این ۶ نیرویی ممنوع الکار نگهبان خانه‌های عشایری پارک جنگلی بودند که بیشتر مواقع هم با بررسی‌های انجام گرفته به محل کار خود مراجعه نمی‌کردند.



وی اظهار داشت: خانه‌های عشایری پارک جنگلی به بخش خصوصی واگذار می‌شوند و در زمان مشخص شدن پیمانکار، درب و پنجره‌هایی که امور عشایر برای حفاظت، باز وبه محل انبار اداره انتقال داده است مجدد نصب می‌شوند.



مدیر کل امورعشایر استان با اشاره به اینکه کنترل کوچ و پاسگاه‌های کنترل و نگهبانی بر عهده منابع طبیعی است گفت: امور عشایر نقشی در سرکیسه کردن عشایر که برخی از رسانه‌ها منتشر کردند، ندارد و منابع طبیعی با متخلفین در این حوزه برخورد کرده است.



آزادی با تاکید بر باج خواهی رسانه‌ای در امور عشایر استان گفت: برخی افراد مشغول به کار در منابع طبیعی هرگاه منافعشان به خطر می‌افتد شایعه سازی و فرافکنی را در دستور کار قرار می‌دهند.



وی با بیان اینکه تمام تلاشمان این است که بهترین خدمات به عشایر داده شود، از مسئولان خواست تا با باج خواهی‌های رسانه‌ای برخورد کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت  1399 ، کدخبر: 157895 ، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین