پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۱۴۴
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه اعلام کرد: یک زن کپرنشین پس از تخریب کپر و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» این شهر توسط ماموران شهرداری، جان خود را از دست داد. «غلامرضا شهبازی» اظهار داشت: این اتفاق هفته گذشته در منطقه سه شهرداری کرمانشاه رخ داده است.دادستان کرمانشاه: برخلاف ادعای رسانه‌های معاند، هیچ‌گونه آثاری از ضرب و جرح در جسد مشاهده نشده است.

شعار سال: مهدی قنادی، مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه:در خبری که روز دوشنبه برخی از رسانه‌های استان آن را انعکاس دادند، عنوان شده، مرگ یک زن کپرنشین هنگامی رخ داده که ماموران شهرداری در حال رفع تخلف زمین خواری در محدوده یکی از شهرک‌های کرمانشاه بوده اند و تخریب کپر این زن، حادثه را رقم می‌زند.
ماجرای مرگ زن کپرنشین به دادسرا کشیده شد+ فیلم

پیکر این زن اکنون در پزشکی قانونی است و ما منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی استان در خصوص علت مرگ متوفی هستیم.

 در روز‌های آینده نظر دقیق پزشکی قانونی در این رابطه اعلام خواهد شد و چنانچه محرز شود فرد یا افرادی در مرگ متوفی مقصر باشند، بدون اغماض با آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 براساس خبر‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی این زن "آسیه پناهی" نام داشته و ۵۵ ساله بوده است. غلامرضا شهبازی، مدیر اجراییات شهرداری کرمانشاه مدعیست این زن معتاد بوده است.

تعداد بازدید : 27
رسیدگی به پرونده مرگ زن کرمانشاهی توسط بازپرس ویژه قتل

دادستان کرمانشاه: برخلاف ادعای رسانه‌های معاند، هیچ‌گونه آثاری از ضرب و جرح در جسد مشاهده نشده است.
تعداد بازدید : 18

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین