پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۸۳۵۲
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۲
شاید دکتر طلوعی، شهردار محترم کرمانشاه را نتوان عامل مستقیم مرگ خانم آسینه پناهی دانست. اما عامل مرگ غیر مستقیم چی؟ آیا شیوه برخورد ماموران شهرداری (تقریبا در تمام کشور)، تابع ضوابط خاص است؟ یا نوعی گردنکشی قلدرمابانه همراه با نادیده انگاری حقوق شهروندی در روند اجرای دستورات ملاحظه می‌شود؟ پاسخ با خود شما.
 شعار سال: کوخی را بر سر آسیه پناهی در کرمانشاه خراب کردند و او از غصه دق کرد و مرد! همانطور که با چشم خود دیدم چند پیرمرد و پیر زن بخاطر آلونک‌های شان در ده ونک تهران، دق کردند و مردند!

ماجرا وقتی دردناک‌تر می‌شود که بدانید شهردار کرمانشاه همان آقای طلوعی جانباز پاسدار بازنشسته است که بعد از دعوای دو سال پیش ما و بعد از همه جنجال‌ها (دعوای رسانه مکتوبات) با خیال راحت به شهرداری کرمانشاه رسید! ایشان با مدیریت به اصطلاح جهادی خود در شهرداری تهران، یک دفعه به اوج توان مالی رسید و وقتی گفتیم از کجا آورده ای؟ گفت: همزمان با شهرداری، دندانپزشکی کردم!

آنقدر این مطلب جالب و متناقض بود که جک استرا در کتاب جدیدش با کنایه به خانواده آقای طلوعی، نگاه اشرافی مدیران جدید جمهوری اسلامی را به تمسخر کشید.

شعار سال، هیچ نظر تائیدی یا تکذیبی در خصوص متن فوق نداشته و بنا بر رسالت رسانه‌ای خود، آماده انتشار هرگونه توضیحات است.
از کادیلاک سواری طلوعی تا لودر سواری پناهی
نویسنده: مهدی صدرالساداتی
 
برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین