پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۶۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
در شهر یاسوج با همراهی نیروهای امنیتی و انتظامی محدودیت‌های شدیدی برای روز سیزده‌بدر اعمال شد و خودرو‌هایی که به قصد تفریح بخواهند از شهر خارج شوند، توقیف، جریمه و به پارکینگ منتقل می‌شوند اما برخی از شهروندان یاسوجی سیزده بدر خود را از ۱۲ فروردین آغاز کردند تا با مونع رفت و آمد در ۱۳ فروردین روبرو نشوند.

شعار سال:پیرو اطلاعیه و تدابیر اتخاذ شده برای روز طبیعت با تاکید بر محدودیت هایی که طرح فاصله گذاری اجتماعی تعیین کرده، از مردم خواسته شد  سفر‌های خود را لغو کرده و از شهر محل سکونت خارج نشوند .

کنترل تردد‌ها و ماندن افراد در خانه، مطالبه عمومی جامعه از پلیس برای حفظ جان و سلامت مردم است که در طول این مدت به اشکال مختلف از طریق رسانه ها، فضای مجازی و تماس و ارتباط با نیروی انتظامی بر آن تاکید شده است.

 از طرف دیگر، الزامات قانونی و اجرایی کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا هم در این رابطه مسئولیت‌های جدیدی در زمینه کنترل عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها را به عهده پلیس قرار داده است.
در برخی از تفرجگاه ها و پارک های شهر یاسوج منع تردد و رفت و آمد اعمال شد اما متاسفانه بی تدبیری مسئولان در این منع تردد به بی توجهی برخی از شهروندان افزود تا در پارک جنگلی شهر یاسوج تفرجگاه جدیدی راه اندازی شود .

در شهر یاسوج با همراهی نیروهای امنیتی و انتظامی محدودیت‌های شدیدی برای روز سیزده‌بدر اعمال شد و خودرو‌هایی که به قصد تفریح بخواهند از شهر خارج شوند، توقیف، جریمه و به پارکینگ منتقل می‌شوند  اما برخی از شهروندان یاسوجی سیزده بدر خود را از ۱۲ فروردین آغاز کردند تا با مونع رفت و آمد در ۱۳ فروردین روبرو نشوند .

انتظار است حالا که جمعیت زیادی از شهروندان یاسوجی به پویش در خانه بمانیم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توجه کرده اند مسیولان با شهروندان بی توجه برخورد جدی  کند. 

 

 
---
---
 
شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ 13 فروردین 1399، کد خبر:155884 ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین