پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۳
در سال‌های اخیر به دلیل مشکلاتی مانند نبود اعتبارات و کم کاری پیمانکار عملا این پروژه به حالت رکود درآمده بود که در اولین روزهای مدیریت علی محمد احمدی استاندار کنونی کهگیلویه و بویراحمد تصمیمی جدی برای از سرگیری روند ساخت آن گرفته شد و اکنون این پروژه با سرعت خوبی در حال تکمیل است.

شعار سال: یکی از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج که چندین سال راکد مانده بود و مردم مرکز استان تقریبا از ساخت و تکمیل آن ناامید شده بودند پروژه پل سوم بشار بود.

این پل یکی از پل‌های دسترسی یاسوج است که بار ترافیک از روی پل‌های اول و دوم را کم می‌کند و رفت و آمد مردم شهر یاسوج آسانتر می‌شود و بار ترافیکی را کاهش می‌دهد.

متاسفانه در سال‌های اخیر به دلیل مشکلاتی مانند نبود اعتبارات و کم کاری پیمانکار عملا این پروژه به حالت رکود درآمده بود که در اولین روزهای مدیریت علی محمد احمدی استاندار کنونی کهگیلویه و بویراحمد تصمیمی جدی برای از سرگیری روند ساخت آن گرفته شد و اکنون این پروژه با سرعت خوبی در حال تکمیل است.

از دلخوری‌ها و نگرانی‌های مردم وعده‌های بی‌سرانجامی بود که در مورد این پروژه توسط مسؤولان داده شد به نحوی که یکی از مدیران کل وعده ساخت آن را در 75 روز داد اما با گذشت بیش از دو سال از آن وعده باز هم پروژه راکد ماند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 18 اسفند 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۲۱۸۰۰۰۱۴۱ ، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
اگه مدیران کشور از نیروهای انقلابی باشن و به فکر مردم باشن قطعا وضعیت مردم بهبود پیدا میکنه
خدا به این استاندار هم توفیق خدمت عطا کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین