پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۱۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۴
ازجمله پروژه عمرانی نیمه‌تمام که بعد از سال‌ها هنوز به اتمام نرسیده دهکده ساحلی یاسوج است که در مسیر بی تدبیری مسئولان رها شده است.
شعار سال: به منظور رفاه حال شهروندان یاسوجی همچنین برای شکوفایی بیشتر استعداد جوانان این شهر در ۱۶ مرداد سال ۱۳۹۷ دهکده بزرگ ورزشی ساحلی یاسوج با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار یاسوج و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی کلنگ زنی شد.

محل احداث این طرح در ساحل رود بشار و در یکی از بهترین موقعیت‌های شهر یاسوج است که علاوه بر استفاده ورزشی می‌تواند، جذابیت‌های گردشگری برای مسافران و خانواده‌ها داشته باشد.






با گذشت دو سال از این موضوع هیچ گونه خبری از این دهکده نیست، آیا مسئول واقعا اینقدر فرامکوش کار شده اند؟

متاسفانه این موضوع که یک پروژه بعد از کلنگ زنی به کل فراموش می‌شود قصه تازه‌ای نیست و نمی‌توان آن را به یک استان و یا یک شهر انتصاب داد و این موضوع در کشور ما مرسوم است از پروژه ورزشگاه نقش جهان گرفته تا خیلی از پروژه‌های ریز و درشت در سراسر کشور که به همین منول از زمان کلنگ زنی سال‌های سال در انتظار افتتاح بودند.


یکی از علل شور و شوق مسئولان برای آغاز پروژه‌های جدید، ساختن ویترینی جذاب از عملکرد است و علاقه مردم به پروژه‌های عمرانی زیاد بوده و مسئولان به این باور رسیده‌اند که برای اثبات کارآمدی خود، باید به جای حوزه‌های فرهنگی و زیرساختی، دست به اجرای پروژه‌های عمرانی بزنند.

در این میان آنچه همیشه به دور از هیاهو شکسته و از بین رفته، اعتماد عمومی است. اگر امروز در بسیاری از موضوعات، مردم از مسئولین اجرایی و دستورالعمل‌های آن پیروی نمی‌کنند، بی ارتباط با همین پروژه‌های نیمه تمام نیست، آن‌ها از وعده‌هایی که داده شده و پروژه‌هایی که آغاز و به سرانجام نرسید، خسته شده‌اند.


شاید می‌توان گفت پروژه دهکده ورزشی یاسوج نه اولین پروژه است که بعد از کلنگ زنی فراموش شده و نه آخرین پروژه و این موضوع همچنان به همان منوال باقی است. آیا بهتر نیست به جای کلنگ زنی‌های بی مورد تمرکز خود را بر روی تکمیل پروژه‌ها گذاشته تا این حجم از پروژه نیمه تمام در استان وجود نداشته باشد.

در این راستا گفتگویی را با مدیر کل ورزش و جوانان استان ترتیب داده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.






علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با پایگاه خبری صبح زاگرس گفت: موضوع واگذاری زمین جهت احداث این دهکده توسط آب منطقه‌ای هنوز ادامه دارد حتی قرارداد هم انعقاد کردیم که متاسفانه به دلیل عدم واگذاری زمین توسط آب منطقه‌ای این پروژه همچنان راکد مانده است.

وی در ادامه گفت: اگر آب منطقه‌ای به همین منوال پیش برود و با ما همکاری نکند ما مجبور هستیم دیگر تلاشی برای احداث این دهکده ورزشی نکنیم.

وی همچنین تصریح کرد: با این کار شور و اشتیاق را از دستگاه ورزش استان کهگیلویه وبویراحمد گرفته اند و در صورت نا امیدی از همکاری آب منطقه‌ای مجبور هستیم اعتبار این پروژه را به دیگر پروژه‌های ورزشی استان اختصاص دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۶۷۷۴۵، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
از این جور پروژه های بی سرانجام کم نداریم خدا رو شکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
براي چي به راحتي هر چه تمام تر اين منابع رو اون هم تو ياسوج از دست ميديم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
0
0
خيلي از طرح هاي عمراني ما تا حد كلنگ زني رشد ميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین