پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۸۴۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴
علی رغم اینکه شهر یاسوج از نظر وسعت و جمعیت در حال رشد فزاینده ای است اما متاسفانه از نظر ارگانیک شهری آنچنان که باید و شاید رشد نکرده است.

شعار سال: شهر یاسوج که پایتختی طبیعت ایران را یدک می کشد سال هاست با دردی ناخوشایند رو به رو است و آن هم نیمه کاره رها کردن پروژه های عمرانی است، یکی از این پروژه ها خیابان ارتش است که متاسافنه علی رغم اینکه چند ماهی از اینکه بلوار آن احداث شده کاشت درخت در آن انجام گرفته است اما پیاده روهای این خیابان هنوز ساماندهی نشده اند و همچنان پر از خار و گِل هستند.


واقعا جای سوال دارد خیابانی که در آن اماکن مهم نظامی ،آموزشی و اداری شهر یاسوج واقع شده است چرا نباید به وضعیت آن رسیدگی شود .

واقعا باید از مسئولین ذی صلاح پرسید چرا و چگونه این خیابان این چنین به حال خود رها شده است؟

ساکنان شهر یاسوج سال هاست که از این موضوع در شهر رنج می برند که هیچ گاه یک پروژه عمرانی صد در صد و کامل افتتاح نمی شود و همیشه باید شاهد ان باشیم که افتتاح کارهای عمرانی یا به تعویق می افتند و یا اینکه با فرسایشی شدن کار نیمه کاره افتتاح می شود که واقعا این نوع از پروژه های عمرانی هم باعث از بین رفتن بیت المال می شود و هم باعث از بین رفتن نمای بصری شهری می شوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 11 تیر 97، کدمطلب:108875، www.sobhezagros.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین