پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۶
یکی از جوانان روستای ایدنک از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده در نامه ای با پرداختن به مشکلات و چالش های شهرستانی و استانی از استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواست تا نسبت به برخی از موضوعات رسیدگی شفاف و برخوردی قاطع کند.

شعارسال: یکی از جوانان روستای ایدنک از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده در نامه ای با پرداختن به مشکلات و چالش های شهرستانی و استانی از استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواست تا نسبت به برخی از موضوعات رسیدگی شفاف و برخوردی قاطع کند.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس به نقل از خبرلنده،یکی از جوانان روستای ایدنک از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده در نامه ای با پرداختن به مشکلات و چالش های شهرستانی و استانی از استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواست تا نسبت به برخی از موضوعات رسیدگی شفاف و برخوردی قاطع کند.

شرح این مطالبه جوان روستایی به این شرح است:

جناب اقای مهندس کلانتری استاندار محترم کهگیلویه وبویراحمد

با اهدا بهترین سلام ها

انتخاب شایسته و بحق شما را به عنوان استاندار استان کهگیلویه وبویراحمد را هم به شما و هم به مردم شریف استان تبریک وشادباش می گوییم واز خداوند واحد ومنان می خواهم که شما وهمکارانت را برای خدمت رسانی به این مردم محروم یاری و کمک کند.

جناب مهندس، استانی که شماکلید ان را در اختیار گرفته ایدبه نوعی هم از لحاظ جمعیت وهم از لحاظ وسعت کوچکترین استان ایران زمین است.ولی با مشکلات وموانعی روبروست که بعداز گذشت چهل سال هنوز محرومیت در بیشترمناطق دور دست بیداد می کند.ومردم از اساسی ترین راه توسعه وپیشرفت یعنی جاده ی مناسب برخودار نیستندو بعضا عدم راه درست باعث گرفتن جان انسان ها می شود.

استانی که شماتحویل گرفته اید بیکاری ،تبعض،پارت بازی قومیتی،عدم هماهنگی بین مدیران ومردم،وعده های پوچ و توخالی برخی نمایندگان ،نبودتقسیم عادلانه بودجه برای مناطق،استفاده مشهود وبدون هراس مدیران از اموال دولتی بویژه وسایل نقلیه و سایر مسائل بیداد می کند وانتظارمردم از شما این است جلو این بداخلاقی ها را جدیت تمام گرفته و روح امید و اینده ای نیک را برای مردم ترسیم کنید.

جناب مهندس، روزهای ابتدایی مدیریتی شمادر سفر به برخی مناطقی که برای اولین بار شاهد حضور استاندارشان بودندامید را در دلها زنده کرده اید و در واقع نشان داده اید که برای خدمت امادگی لازم را دارید.سخن کوتاه اماباید یاد اورشوم اوج محرومیت دربرخی مناطق بحدی است۷ که با گفتن وتصویر قابل درک نخواهدبود وحضور سبز شما می تواند التیام بخش الام مردمی باشد که کسی به انها عنایتی نمی کند الا زمان انتخاب.

چندنکته رابه عنوان یک شهروند لنده ای که در مخروبه های بی عدالتی استین دستان مجروح خود را بالا زدیم واز نردبان عدم پیشرفت گلایه مندیم رابه استحضار شما خواهم رساندامید که ما را مورد تفقدو مهربانی قرار دهید وگهواره کهن خوابیده درخاک را با وساطت خویش تکانی دهید وفرزندان خفته در این گهواره را بیدارکنید.

در ابتدای کلام به عرض مبارکتان می رسان که در استانه انتخاب مجلس قرار داریم و متاسفانه بداخلاقی های در راه هست که باید من وشما همچون سدی جلو این اداب وسنن هنجار شکن را گرفته ایستادگی کرد وبانهادینه کردن عدالت در رای ونظر مردم انتخاباتی سالم و بدون نیرنگ داشته باشیم.ومی طلبد جلو دخالت مدیران دولتی در بحث انتخابات را گرفته و از رای مردم صیانت کنیم.

استان ما چهار فصل است وزیبایی های خاصی را از لحاظ بکر بودن دارداما با کمال تاسف هنوز راه ارتباطی برخی روستاها بعد از چهل سال هنوز خاکی وغیر قابل تردد.که عنایت وبذل شما می تواند راه مطلوب را برای ما تعریف کند/غیر عادلانه بودن تقسیم اعتبارات استانی برای مناطق مختلف/وجود تبعیضات قومیتی در ادارات و ارگانها/استفاده برخی مدیران از امکانات دولتی وبیت المال.

در ادامه تقاضا دارم بازدید و رفتن شما به دور ترین منطقه محروم استان وشنیدن در دل مردم / توجه وعنایت به شهرستان های کمتر توسعه یافته/ تشکیل کار گروه خدمت واقعی وبدون منت/در هنگام سفربه شهرستان ها از تشریفات غیر ضرور صرف و نظر کرده وسعی کنید مدیران کل استان رابه همراه داشته باشید ودر صورت کم کاری در حوزه خود تذکرات لازم داده شود.

از شما تقاضا مندم تامل با نمایندگان شهرستانهای بصورت یک نواخت و عبور نکردن از خط قرمز انان برای حوزه های استحفاظی/نشست و برخاست با مردم عادی در امکان مذهبی ومساجد برای شنیدن درد دل انان/بحث جذب گردشگر در شهرستان های وفراهم کردن زمینه مناسب برای اینکار/دعوت ریس دولت برای سفر به مناطق دور دست ومحروم وکم تر توسعه یافته/برخورد شدید و بدون ملاحظه با خاطیان نظم وامینت عمومی مردم.

در ادامه از شما تقاضای ویژه جهت نگاه ویژه به ورزش همگانی برای جلو گیری از هدر رفت روان و جان مردم/ ضرورت توجه بیشتر به بهداشت وامینت غذایی مردم/ راه اندازی امایش و ظرفیت ها و پتنانسیل های نهفته دراستان.

در پایان امیداست با هم زبانی و یکدلی کهگیلویه وبویراحمد محروم را به سر حد انتظار واقعی رساند.

کوچک شما محمدصادق علیپور

از شهرستان محروم لنده(طیبی) روستای ایدنک


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری صبح زاگرس ، تاریخ انتشار 12 تیر 98، کد خبر:132498  www.sobhezagros.ir ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
مسئولین محترم باید از خودشون و آقازاده هاشون شروع کنن این موضوع رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین