پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۰۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
پروژه پل چهارم بشار یاسوج را می‌توان یکی از پروژه‌های بزرگ شهری یک ده اخیر در مرکز استان نامید که این روز‌ها روند پیشرفت را سپری می‌کند.
شعار سال: روستائیان حرفشان این بود چرا بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد شاکی افراد متخلفی که زمین‌های دولتی و منابع ملی را در قالب قولنامه دستی می‌فروشند، نمی‌شود و اگر زمین‌ها ملک شخصی به شمار می‌روند پس چگونه است که بنیاد مسکن از مردم مجددا پول دریافت می‌کند؟!
 یکی از مشکلاتی که شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و یویراحمد با آن دست پنجه نرم می‌کند را می‌توان وجود ترافیک شهری نام برد.

 ترافیک در مرکز استان مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده که باعث اتلاف وقت، افزایش هزینه ها، افزایش خطرات شده است، به عنوان مثال ترافیک خودرو‌ها در مسیر بیمارستان‌ها سبب خطراتی برای بیماران خواهد بود.

با توجه به همین موضوع در محور ترمینال قدیم به سمت بیمارستان امام سجاد (ع) در مواقع ظهر و و اوایل شب ترافیک سنگینی وجود دارد این امر سبب تاخیر در رسیدن بیماران به بیمارستان امام سجاد (ع) شده است.

در حالی که شهرداری یاسوج زمان افتتاح پل چهارم بشار را شهریور ۹۹ اعلام کرده بود، اما هنوز این پل بعد از گذشت زمان مقرر افتتاح نشده است، اما همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده است روند اجرایی پروژه به سرعت در حال پیشرفت است و اسکلت آهنی بخش پایانی پل نیز برای نصب در حال آماده سازی است.

اتمام این پروژه بدون شک می‌تواند نقش مهمی در کاهش ترافیک و روان‌تر شدن تردد خودرو‌ها در مسیر خروجی شهر و همچنین مسیر منتهی به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج ایفا کند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 6 دی  1399  ، کدخبر:1015140 ، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
ما تو كهگيلويه چيكار كرديم كه اين همه از مردم طلبكاريم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین