پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۹۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
پل‌های سوم و چهارم بشار را می‌توان دو پروژه مهم مرکز استان در سال اخیر نامید که همچنان در حسرت تکمیل شدن هستند و همانند قصه‌ای هستند که کارگردان پایانی باز را برایش در نظر گرفته است.
شعار سال: شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از شهر های خوش آب و هوا در جنوب کشور محسوب می شود و همین امر نیز باعث شده است تا رشد جمعیت در این شهر از متوسط کشوری بالا تر باشد.

رشد جمعیت هر شهر مساوی است با استفاده بیشتر از امکانات شهری و لزوم برنامه ریزی مسئولین جهت ارتقاء امکانات آن شهر که این موضوع در شهر یاسوج به صورت لاک پشتی در جریان است و امکانات شهری موازی با رشد جمعیت افزایش نمی‌یابد.

اجرای پل‌های سوم و چهارم بشار بر روی رودخانه بشار در قلب شهر یاسوج را می‌توان دو ابر پروژه شهری در مرکز استان کهگیلویه بویراحمد نامید که متاسفانه پایان این پروژه‌ها هچنان آرزوی دیرینه زاگرس نشینان است. شاید هم قرار نیست زاگرس نشینان شیرینی استفاده از این پل را در این دولت پچشند.
 
انتظار برای تکمیل پل‌های بشار در کهگیلویه و بویراحمد

فاز اول پل سوم بشار سه سال پیش با حضور نماینده وقت بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، استاندار و برخی دیگر از مسئولان استانی افتتاح شد و قرار بود که فاز دیگر آن هر چه سریعتر افتتاح شود، اما گویا قرار است همچنان وضعیت اینگونه بماند و پل سوم بشار به همین شکل به صورت نیمه کاره به کار خود ادامه دهد.

در روز افتتاح یک فاز از پل سوم بشار استاندار از عملیات پل پنجم بشار نیز صحبت کرد که در صورت تامین اعتبار این پل نیز کلنگ زنی و عملیات آن آغاز می‌شود این در حالی است که پس از گذشت چند سال همان پل‌های قبلی افتتاح نشده است.

بعد از افتتاح یک فاز از پل سوم بشار می‌توان گفت که تا اندازه‌ای ترافیک درون شهری کاهش پیدا کرد، اما هنوز یک لاین دیگر آن افتتاح نشده است و معلوم نیست که چه زمانی قرار است افتتاح شود چرا که برخی از نقاط حادثه خیز در آن وجود دارد که می‌تواند خسارات جبران ناپذیری برجای بگذارد.

انتظار برای تکمیل پل‌های بشار در کهگیلویه و بویراحمد
این موضوع را باید به استاندار و معاون عمرانی استاندار یادآور شد که این پل بعد از ۱۱ سال تنها یک فاز آن افتتاح شده است در حقیقت با افتتاح یک فاز کمی رضایت ایجاد شد، اما فاز دیگر آن مهم است و نیاز است که هر چه زودتر افتتاح شود افتتاح بخشی از پل سوم بشار شبیه این موضوع بود که برخی از مردم را سال‌ها تشنه چیزی نگه داشته اند و با افتتاح یک قسمتی از آن خواستند که این تشنگی را بر طرف کنند که به فکر بخش دیگر نیفتند.

پل چهارم بشار نیز حال و روز بهتری نسبت به برادر بزرگتر خود ندارد و روند پیشرفت چشمگیری در ان مشاهده نمی‌شود؛ البته نباید از تاثیر کرونا بر این مساله چشم پوشی کرد و باید منتظر ماند که آیا وعده‌های تمدید شده شهردار یاسوج برا یافتتاح این پل محقق خواهد شد.


تصاویر تکمیلی در زیر آمده است.
 
انتظار برای تکمیل پل‌های بشار در کهگیلویه و بویراحمد
 
 
انتظار برای تکمیل پل‌های بشار در کهگیلویه و بویراحمد
انتظار برای تکمیل پل‌های بشار در کهگیلویه و بویراحمد
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۲۷فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: sobhezagros.ir، ۱۸۳۵۹۶
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
کهگیلویه یکی از محروم ترین استان ها ،همچنان در حسرت !
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
مردم یاسوج دهمچنان ر انتظار تکمیل پل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین