پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد گفت: وضعیت کرونا در این شهرستان بحرانی به نظر می‌رسد و با بررسی‌های صورت گرفته می‌توان گفت که وضعیت بیمارستان‌ها در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نگران کننده است.
شعار سال: مجید احمدی در بازید سرزده از برخی از ادارات و بانک‌های شهر یاسوج افزود: تجمعات در مراسم‌های عزاداری و خاکسپاری‌ها عامل مهم گسترش شیوع این ویروس در شهرستان بویراحمد است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بزرگان قبایل و طوایف در روستا‌ها و بخش‌ها برای جلوگیری از شیوع دوچندان ویروس کرونا در شهرستان بویراحمد، اظهارداشت: همه در قبال سلامت و جان دیگران مسئول هستیم.

سرپرست فرمانداری بویراحمد در خصوص نحوه برگزاری خاکسپاری‌ها در این شهرستان هم خاطرنشان کرد: همه صاحبان عزا و خاکسپاری باید از فرمانداری بویراحمد مجوز بگیرند.

احمدی گفت: باتوجه به تعهدنامه به جهت جلوگیری از تجمع، تمامی مراسم‌های خاکسپاری و تشییع جنازه‌ها تااطلاع ثانوی ساعت هفت صبح تا ۹ صبح انجام می‌شود.

وی افزود: تجمع بیشتر از ۳۰ نفر و حضور مداح یا هرگونه آلات موسیقی در خاکسپاری‌ها نیز ممنوع است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۹۵۹۵۶۳، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
آیا بدون مجوز میتوان کسی را دفن کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین