پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۴۹۵
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶
سید الیاس افسردیر از بی توجهی و اجرایی نشدن وعده‌های مسئولان شرکت مخابرات استان انتقاد کرد و خواستار رفع مشکل مردم روستای بردیان و همچنین شهرک صنعتی بردیان شد.
شعار سال: سید الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام با اشاره به اهمیت شبکه همراه و اینترنت پرسرعت برای انجام کار‌های اداری و شخصی در روستای بردیان چرام از بی توجهی و اجرایی نشدن وعده‌های مسئولان شرکت مخابرات استان انتقاد کرد و خواستار رفع مشکل مردم روستای بردیان و همچنین شهرک صنعتی بردیان شد.

بخشدار مرکزی چرام بیان کرد: 
  
روستای بردیان از توابع بخش مرکزی شهرستان چرام که بزرگترین روستای شهرستان محسوب می‌شود با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر و تعداد بیش از ۵۰۰ خانوار در نقطه میانی دو شهرستان کهگیلویه و چرام در فاصله ۱۱ کیلومتری از شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه و در فاصله ۹ کیلومتری از شهر چرام قرار گرفته است، در این روستا تعداد ۵ مدرسه در هر سه مقطع تحصیلی و یک مجتمع آموزشی، پست بانک، خانه ترویج کشاورزی و خانه بهداشت وجود دارد.

افسردیر همچنین بیان کرد شهرک صنعتی بردیان که اینترنت از ملزومات کار‌های آن‌ها برای خرید و فروش و بازاریابی هست با همین مشکل مواجه هست که لازم است مسئولان شرکت مخابرات توجه ویژه‌ای نمایند.

وی با اشاره به شعار سال که مقام معظم رهبری به آن اشاره داشتند و آن هم پشتیبانی‌ها رفع موانع تولید است تاکید کرد: رفع مشکل اینترنت روستای بردیان علاوه بر حمایت از تولید نقش مهمی در پشتیبانی از مردم و تولید دارد.

بخشدار مرکزی چرام با اشاره به سرقت ترانس دکل همراه اول روستای بردیان گفت: باپیگیری‌هایی که داشتیم و همکاری مدیران شرکت توزیع برق شهرستان و استان خوشبختانه مشکل ترانس حل شد، اما مدیران شرکت مخابرات استان و شهرستان تاکنون به وعده‌های خود برای راه اندازی شبکه همراه اول و اینترنت روستای بردیان عمل نکرده که امیدواریم در روز‌های آینده با همکاری این عزیزان مشکل مردم روستای بردیان و شهرک صنعتی بردیان حل شود.

وی افزود: با توجه به بیماری کرونا این روز‌ها خیلی از مردم کار‌های خود را از راه شبکه‌های همراه و سایت‌های اینترنتی انجام می‌دهند که نیاز هست مدیران مربوطه این مشکل مردمی را حل کنند.

روستای بردیان از بزرگترین روستای شهرستان چرام و استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کبنا نیوز، تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۳۲۳۲۲، www.kebnanews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین