پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۶۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
مدیر کل مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به موضوع عدم آنتن دهی منطقه کوخدان واکنش نشان داد و گفت: چنین چیزی صحت ندارد.
شعار سال: مسئله قطعی، آنتن دهی ضعیف و حتی نبود اینترنت خطوط تلفن همراه مشتریان در برخی از مناطق استان ،ماجرایی بوده که همیشه در هر رسانه ای می توان آن را یافت.

موقعیت سوق الجیشی و توپوگرافی استان ایجاب می کند که در این زمینه با اتصال به فیبر های نوری و اتصال به پهنای باند های قوی این مشکلات را برطرف کرد، هرچند که مشکلات جوی و حتی برخی ناملایمت طبیعی این مشکلات را برای بسیاری از مسئولان دوچندان کرده است.

در همین زمینه یکی از شهروندان منطقه کوخدان شهرستان دنا در تماس تلفنی با این پایگاه خبری خواهان پاسخگویی مسئولان استانی و مخابرات در مورد قطعی های مکرر خطوط تلفن همراه در این منطقه شدند.

این شهروند دنا نشین با ابراز گلایه از خدمات و آنتن دهی ضعیف تلفن همراه در کوخدان گفت: دوهفته ای است که خطوط تلفن همراه در این منطقه با اختلال همراه بوده و مسئولان در این زمینه همچنان راه حل مناسبی نداشته اند.

در همین زمینه امیری، مدیر کل مخابرات استان در گفتگو با خبرنگار ما با تکذیب قطعی دکل تلفن همراه منطقه کوخدان، گفت: قطعی دو هفته ای تلفن همراه در منطقه کوخدان صحت ندارد و آن را تکذیب می کنیم.

وی با بیان اینکه هرکجا و هر منطقه ای که آنتن تلفن همراه با مشکلی روبه رو شود،سیستم به طور اتوماتیک وار هشدار قطعی آن دکل را می دهد ،ابراز کرد: شرکت مخابرات در سریعترین زمان ممکن آن مشکل را رفع خواهد شد.

مدیر کل مخابرات استان ادامه داد: دکل مخابراتی تلفن های همراه منطقه کوخدان به مدت چند ساعت به دلیل سوختن یکی از فیوز های آن، در روز گذشته دچار مشکل شد که در حال حاضر به مدار بازگشته و هیچگونه مشکلی ندارد.

امیری همچنین در واکنش به برخی صحبت ها در مورد قطعی دوهفته ای خطوط تلفن همراه و حتی یک طرفه شدن برخی خطوط گفت: چنین چیزی صحت ندارد و اگری آنتن تلفن همراهی در هر منطقه ای از استان قطع شود این نهاد(مخابرات استان) باید جریمه آن را بپردازد و هیچ موقع شرکت مخابرات نمی خواهد در این زمینه ها با این مشکلات مواجه شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 23 آبان 1399، کد خبر: 165950،  www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
این رسانه های خارجی هم اذری جهرمی رو گیر اوردن ها! راحت دارن روانیش میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
به نظر من كه مردم اين شهر دروغ نميگن و حتما يه چيزي بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین