پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
بدنبال ابراز گلایه برخی ساکنین روستاهای بخش پاتاوه شهرستان دنا در خصوص قطعی مکرر اینترنت مدیرکل مخابرات استان عدم تامین تجهیزات را به دلیل برخی تحریم ها عنوان کرد.
شعار سال: مدیرعامل شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت اینترنت، قطعی و ناپایداری آن در روستاهای بادنگان علیا، سفلی، تنگ باورا، احمد غریب، آبزار و ده شیرین از روستاهای توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا گفت: نه تنها این روستا ها بلکه تعدادی از روستاها در سراسر استان داریم که با مشکل اینترنت پرسرعت یا همان 4g رو به رو هستند که در صورت تامین تجهیزات تا پایان سال مشکل آنها برطرف خواهد شد.


هادی امیری بیان کرد: تعداد زیادی از روستاها در استان هستند که با مشکل سرعت و پایداری اینترنت روبرو هستند.


امیری با بیان اینکه شهرهای استان دارای اینترنت پرسرعت بوده و شرکت ایرانسل، رایتل و شرکت مخابرات در حال پوشش اینترنت این مناطق هستند، اظهار کرد: مناطقی نیز وجود دارند که وضعیت اینترنت خوبی ندارند که در صورت تامین تجهیزاتی که به دلیل تحریم ها به دست ما نرسیده مشکل آنها را برطرف خواهیم کرد.


وی در ادامه در خصوص شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و لزوم نصب شبکه اموزشی شاد توسط خانواده ها برای دانش آموزان گفت: هیچ گونه مشکل اینترنت در شهرهای استان نداریم و فقط در برخی روستاها که به دلیل کمبود تجهیزات دارای اینترنت پر نوسان و غیر پایدار است،با این مشکل رو به رو هستیم.


وی در پایان افزود: همه مسئولین به خصوص استاندار استان در تلاش هستند تا این مشکل اینترنت این روستاها برطرف شود.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، تاریخ انتشار: 9 اردیبهشت 1399 ، کدخبر: 157190 ، www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین