پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۳۵
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شهرستان چرام دستور داد پروژه‌های حوزه راهداری این شهرستان که چندین ماه متوقف شده بودند فعال و از اختصاص اعتبار میلیاردی به این پروژه‌ها خبر داد.
شعار سال: سه شنبه ۲ فروردین ماه ۱۴۰۱ سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان چرام سفر کرد. او با همراهی حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرماندار چرام، معاون عمرانی استانداری، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای، مدیرعامل آب منطقه‌ای، رئیس جهاد کشاورزی استان و جمع دیگری از مدیران شهرستانی و استانی وارد منطقه طسوج چرام شد.

حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در این سفر از اداره‌کل راهداری انتقاد کرد و اظهار داشت: پول در حساب‌شان هست، اما کاری انجام نمی‌گیرد.

وی در ادامه به جاده طسوج اشاره کرد و گفت: مهمترین اولویت این منطقه جاده است. آقای استاندار اگر جاده طسوج تا انتهای چل‌چشمه با کیفیت ساخته شود مردم برای عبور و مرور دیگر مشکلی ندارند و حتی کشاورزی و باغداری رونق می‌گیرد. عبور و مرور برای مردم سخت است.



شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از شبکه تحلیلی خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۰۰۰۰۶، sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین