پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۸۱۷
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواستار حمایت همه جانبه سازمان محیط زیست با تکیه بر روش های نوین علمی در جهت حفاظت و حراست از منابع طبیعی و ملی استان شد.

شعار سال:استاندار کهگیلویه وبویراحمد خواستار حمایت همه جانبه سازمان محیط زیست با تکیه بر روش های نوین علمی در جهت حفاظت و حراست از منابع طبیعی و ملی استان شد.

 
حسین کلانتری در ادامه سلسله دیدارهای خود با مسئولان کشوری با عیسی کلانتری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دیدار و گفتگو کرد.


حسین کلانتری در این دیدار با تاکید بر وجود مواهب ونعمت های بیشمار خدادادی جنگل، مرتع و گونه های جانوری و گیاهی متنوع  دراستان، گفت: کهگیلویه و بویراحمد می تواند در آینده به عنوان یک قطب مهم گردشگری تبدیل شده و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی باشد.


استاندار بیان کرد: رونق بازار، اشتغال، تولید ثروت و درآمد حاصل از گردشگری چشم اندازی امیدوار کننده و در انتظار مردم این استان چهارفصل است.


وی عنوان کرد: در مقطع کنونی و شیوع ویروس کرونا در اقصی نقاط دنیا محدودیت هایی برای رونق این بخش مهم ایجاد شده اما به هر حال دوره کرونا هم به پایان می رسد و ما شاهد شکوفایی این حوزه در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.


کلانتری در بخش دیگری از سخنانش، ابراز کرد: پایش و رصد مناطق حفاظت شده استان نیازمند بکارگیری روش های نوین علمی است.


نماینده ارشد اجرایی استان استفاده از اینترنت اشیاء، پهپاد، بروز نمودن آموزش ها و مهارت نیروهای انسانی، تامین تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را مهم و ضروری دانست و گفت: برای حفاظت مطمئن تر از مناطق و نگهداری گونه های جانوری و گیاهی ارزشمند و کم نظیر نیازمند حمایت همه جانبه سازمان محیط زیست هستیم.


عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این دیدار، تصریح کرد: ظرفیت های زیست محیطی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بی نظیر است.


وی گفت: سازمان حفاظت محیط‌ زیست آمادگی هرگونه تعامل و همکاری با استان کهگیلویه و بویراحمد را دارد.


کلانتری از تمام کسانی که در اطفای حریق جنگل ها و مراتع استان تلاش کردند تشکر و قدردانی کرد و تصریح کرد: مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده خائیز که مانع آسیب دیدن حتی یک راس از جانوارن شده قابل ستایش است.


معاون رئیس جمهور همچنین از حمایت مردم طبیعت دوست و مسئولان پای کار استان نیز قدردانی کرد.


وی با تاکید بر اینکه باید با نگاه های کارشناسی شده و تاثیرپذیری از یافته های نوین علمی با پدیده ها برخورد کنیم، تصریح کرد: دانش بشری باید جایگزین برخورد غیرکارشناسی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، تاریخ انتشار:1 مرداد ۱۳۹۹، کد خبر:161254،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین