پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۴۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
چنانچه در روزهای آینده شاهد افزایش ابتلای مردم استان و به خصوص شهرستان دنا باشیم، مسئولان این شهرستان و در رأس آن ها فرماندار دنا باید پاسخگوی این سفرهای کنترل نشده به شهر سیسخت و دیگر نقاط شهرستان باشد.

شعار سال:ویروس کرونا همچنان میتازد و افرادی هستند که نسبت به جان دیگر انسان ها بی تفاوت هستند و در زمانی که اکثر شهرستان های استان به خاطر ویروس منحوس کرونا در حالت قرمز به سر میبرند،شاهد هجوم زیادی مسافر به سمت استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم که خود احتمال خطر جدی برای استان و فراگیری بیش از پیش این ویروس در استان را به همراه دارد.

شهرستان دنا به خاطر طبیعت بکری که دارد این روزها شاهد هجوم بیش از حد مسافران از سایر استان ها در این منطقه است و همانطور که در تصویر مشاهده میکنید تعداد زیادی از خودروهای غیر بومی در ورودی گردنه بیژن مشاهده شده اند که برای تفریح و کوهنوردی به این شهرستان هجوم آورده اند.

به گفته شاهدان عینی این کوهنوردها از تبریز، فلارد، برازجان، همدان، بهبهان و دیگر شهرها به شهرستان دنا سفر کرده اند که جای سوالی را در ذهن ایجاد میکند چرا مسئولین شهرستانی و استانی به این موضوع واکنشی نشان نداده و یا اقدامات لازم را صورت نداده اند؟ و یادر صورت داشتن مجوز آن هم در این شرایط ویژه، مسئولین پاسخگو باشند که چرا مجوز داده اند؟و اگر نداده اند باز هم پاسخگو باشند که چرا از ورود آن ها به این منطقه جلوگیری نشده است؟

چنانچه در روزهای آینده شاهد افزایش ابتلای مردم استان و به خصوص شهرستان دنا باشیم، مسئولان این شهرستان و در رأس آن ها فرماندار دنا باید پاسخگوی این سفرهای کنترل نشده به شهر سیسخت و دیگر نقاط شهرستان باشد.

تصاویر مربوطه را مشاهده می کنید:

 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، تاریخ انتشار:9 شهریور ۱۳۹۹، کدخبر: 162829 ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
به راحتي ميتونن اين زنجيره رو قطع كنن و مردم رو نجات بدن يكم عزم ميخواد و اينكه در برابر فشار ها ايستادگي كنن همين
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین