پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۸۳۸
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
شهردار یاسوج در نشست استیضاح خود که اردیبهشت ماه سال جاری برگزارشد از افتتاح این پل تا پایان شهریور ماه خبر داده بود اما به نظر می رسد با توجه به روندی که این پروژه طی می کند زمان بیشتری برای تکمیل و بهره برداری نیاز دارد.

شعار سال:یکی از مشکلاتی که امروز شهرها به آن دچار است وجود ترافیک حاصل از خودروها است، ترافیک مشکلاتی را برای شهروندان به وجود خواهد آورد که از جمله آنها اتلاف وقت، افزایش هزینه ها،افزایش خطرات را سبب خواهد شد.

بسته به موقعیتی که ترافیک در آن مکان وجود دارد اثر و معضل آن متفاوت خواهد بود، به عنوان مثال  ترافیک خودروها در مسیر بیمارستان ها سبب خطراتی برای بیماران خواهد بود.

بر همین اساس امروز در شهر یاسوج  در محور ترمینال قدیم به سمت بیمارستان امام سجاد (ع) در مواقع ظهر و و اوایل شب ترافیک سنگینی وجود دارد این امر سبب تاخیر در رسیدن بیماران  به بیمارستان امام سجاد می شود.

 
 

مسیری جایگزین برای عبور رسیدن بیماران به بیمارستان تعبیه شد که از طریق پل چهارم بشار صورت می گیرد، با تکمیل این مسیر کاهش چشمگیری در این محور به سوی اکبر آباد رخ خواهد داد.

شهردار یاسوج 19 تیرماه سال گذشته از پیشرفت 90درصدی این پل خبر داده بود و گفت: در ادامه مرحله اجرایی پروژه پل چهارم بشار، نصب تیرهای فلزی دهانه سوم این پل در حال انجام است.

نستهن مقدم بیان کرد: نصب تیرهای فلزی دهانه دوم و تیرهای بتنی دهانه اول به پایان رسیده است این پروژه طی یک و نیم سال گذشته 60درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که هم اکنون پیشرفت کل پروژه بیش از 90 درصد است.

مقدم تصریح کرد: پل چهارم بشار یک پروژه مهم در جهت کاهش ترافیک شهر یاسوج است که در این دوره کاری شهرداری بدون یک روزتعطیل و بدون وقفه در حال اجرا است.

ناگفته نماند وعده های  مقدم برای اتمام پروژه پل چهارم بشار زمانی محقق می شود که تلاش و پیگیری او و مجموعه شهرداری ادامه داشته باشد.

اتمام این پروژه بدون شک می تواند نقش مهمی در کاهش ترافیک و روان تر شدن تردد خودروها در مسیرخروجی شهر و همچنین مسیر منتهی به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج شود.

شهردار یاسوج در نشست استیضاح خود که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد از افتتاح این پل تا پایان شهریور ماه خبر داده بود اما به نظر می رسد با توجه به روندی که این پروژه طی می کند زمان بیشتری برای تکمیل و بهره برداری نیاز دارد.

نستهن مقدم در گفتگو با صبح زاگرس در خصوص پل چهارم بشار گفت: هر پروژه عمرانی متاثر از منابع مالی آن است سال گذشته  با توجه به شرایط کرونا تخصیص ها بیش تر از 30 درصد نیامد.

شهردار یاسوج در ادامه گفت: با توجه به تدابیری که امسال اندیشیده شده و همکاری معاون عمرانی استانداری و فرمانداری تخصیصی را به شکل صد درصد گذاشتیم اما هنوز یک ریال نیامده است، پیمانکار نیز نزدیک به چهار الی پنج  میلیارد تومان مطالبات دارد  و واقعا تمکن مالی ندارد.

وی افزود: سایر فعالیت های پروژه مثل ورودی و خروجی در حال انجام است، عرشه که دهانه نهایی آن است در قزوین در حال ساخت است، با تامین اعتباری که دیروز دستور پرداخت به ما دادند  کارهای نهایی را انجام می دهیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 28 تیر ۱۳۹۹، کدخبر: 161048،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین