پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۷۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نسبت به جانمایی کلینیک شهید مفتح انتقاد کرد و گفت: عدم پیش‌بینی پارکینگ برای این مرکز درمانی مصائب زیادی را برای شهروندان به وجود می‌آورد و در آینده مشکلات زیادی را فراهم می‌کند.

شعار سال:عضو شورای اسلامی شهر یاسوج نسبت به جانمایی کلینیک شهید مفتح انتقاد کرد و گفت: عدم پیش‌بینی پارکینگ برای این مرکز درمانی مصائب زیادی را برای شهروندان به وجود می‌آورد و در آینده مشکلات زیادی را فراهم می‌کند.
به گزارش کبنا از یاسوج، روز (سه شنبه 28 مرداد ماه 99) جلسه علنی شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد. علی اکبری‌تبار نائب رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، به جانمایی کلینیک شهید مفتح اشاره و اظهار کرد: «در جانمایی کلینیک شهید مفتح واقع در نبش بلوار پاسداران شهر یاسوج ضوابط رعایت نشده است، این عضو شورای شهر یاسوج گفت متاسفانه عدم پیش بینی پارکینگ برای کلینیک مورد نظر باعث شده است که روزانه در این نقطه شاهد تصادفات باشیم.»
اکبری تبار در ادامه افزود: با توجه به قرار گرفتن کلینیک شهید مفتح در شیب خیابان گلستان مراجعین به این کلینیک با مشکل محل پارکینگ مواجه هستند، وی تصریح کرد شهرداری یاسوج و پلیس راهنمایی و رانندگی در این مورد بی توجهی نموده‌اند، که این امر باعث شده است مراجعین به این محل علاوه بر مشکلات و استرس ناشی از بیماری با استرس تصادف و نبود پارکینگ مناسب مواجه باشند.
 اکبری تبار خواستار توجه اساسی به این موضوع شد و از نهادهای متولی درخواست کرد برای خدمت رسانی به شهروندان فهیم نهایت دقت را داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت کبنا نیوز، تاریخ انتشار: 28مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۴۲۴۵۴۴،www.kebnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین