پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۱۶۵
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
ورودی‌های شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه بلوار‌های پر از خار و انبوهی از گل و خاک و علف‌های خودرویی است که چهره‌ای نامطلوب و بی روحی از شهر دهدشت را به همگان معرفی می‌کند.

شعار سال:امروزه ارتقاء کیفیت فضای شهری، تقاضای جامع شهری شهروندان شده و زیباسازی که شاید در روزهای اول در انتهای صف اقدامات مدیریت شهری قرار داشت، به ابتدای لیست وظایف تغییر مکان داده است.

 
 
یکی از این فضاهای شهری بلوارهای ورودی شهرها هستند که توجه هر بیننده ای را که وارد شهر می شود به خود جلب می کند و این خود می تواند تصورات مسافران از فرهنگ و اهمیت مسئولان آن شهر به زیباسازی شهری را شکل دهد. حال اگر این ورودی ها به شکلی درست و کارشناسی طراحی شده باشند می تواند اثر مثبتی داشته باشد و در غیر این صورت اثر منفی به دنبال دارد.
 
 
یکی از ورودی های شهر دهدشت از سمت چرام است که بلوارهای آن پر از خار و انبوهی از گل و خاک و علفهای خودرویی است که چهره ای نامطلوب و بی روح از شهر دهدشت را به مسافرین معرفی می کند در صورتی که باید این قسمت ها از فضاهای سبز و زیبا طراحی و ساخته شود.
 
 
 
یکی دیگر از مشکلات این ورودی که در سایر ورودی های دهدشت مثل ورودی از سمت طولیان نیز مشاهده می شود کمبود روشنایی این مسیرهاست که گاها از عوامل تصادفات نیز بوده است.
  
 
بارها این مسائل و موارد مشابه در جلسات شورای ترافیک شهرستان کهگیلویه مطرح شده بود و وعده هایی از سوی شهرداری دهدشت برای برطرف کردن برخی از آن ها نیز مطرح می شد اما در پس هر وعده بانگ و فریاد نداری شهرداری و مشکلات مالی برای اجرای برخی از فعالیت ها در زمینه زیباسازی و ایمن سازی ورودی های شهر عنوان  می شد.
 
 
با این حال زمانی که شهر دهدشت از وجود شهردار برخوردار بود، نابسامانی در مورد برخی از مسائل و مشکلات شهر همچنان پا برجا بود و اقدامات اثرگذار چندانی صورت نمی گرفت حال که شهردار دهدشت به عنوان معاون آب و فاضلاب استان انتخاب شده و سرپرستی شهرداری را به معاون فنی شهرداری دهدشت داده اند وضعیت مشخص است.
 
امیدواریم که هر چه زودتر مشکلات مالی و مدیریتی شهرداری شهر دهدشت حل و فصل شود و شخصی را به عنوان شهردار انتخاب کنند که بتواند برخی از مشکلات اولویت دار شهر دهشدت را برطرف کند.
 
 
در ادامه تصاویر تکمیلی آمده است؛
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 29 تیر  1399 ، شماره خبر:161051 ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین