پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۶۷۳۹
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
درجلسه ای با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل سیاسی استانداری، امام جمعه مارگون و جمعی از مسئولان فرماندار شهرستان مارگون معارفه شد.

شعار سال:صبح روز ( 18 تیرماه 99 ) با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل سیاسی استانداری، امام جمعه مارگون و جمعی از مسئولان فرماندار شهرستان مارگون معارفه شد.


در این جلسه سید فاضل پورخسرو با حکم حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مارگون معرفی شد.


http://www.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423012-1.jpg

سید محمد یوسف کاظمی بیدک مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این باره گفت: لحظاتی پیش معارفه سرپرست فرمانداری مارگون با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و برخی مسئولین شهرستان مارگون انجام گرفت.
بخش مارگون که تا پیش از این از توابع شهرستان بویراحمد محسوب می‌شد به استناد ماده ۱۳ قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری مصوب سال ۱۳۶۸ به پیشنهاد وزارت کشور و با تصویب هیات دولت به شهرستان ارتقا یافت و امروز به طور رسمی اعلام شد.
در تقسیمات جدید و با مصوبه هیات دولت شهرستان مارگون به مرکزیت شهر مارگون و از ترکیب دو بخش مرکزی و دالون تشکیل می‌شود.
بخش مرکزی مارگون از ۲ دهستان مارگون و دالون ایجاد شده است.
بر اساس تقسیمات جدید روستای جوکار مرکز دهستان دالون و بخش زیلایی به مرکزیت روستای ماشمی از ترکیب دهستان زیلایی و دهستان شورم نیز ایجاد می‌شود.


http://www.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423012-2.jpg
http://www.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423004-1.jpg
http://www.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423012-3.jpg

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت کبنا نیوز  ، به تاریخ: ۱۸ تیر ۱۳۹۹، کد خبر:‌423012،www.kebnanews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین