پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۵۵۰
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۱
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره برگزاری انتخابات سالم در استان گفت: برخی افراد در موضوعات مختلف به دنبال نگاه ارباب رعیتی در استانداری هستند اما ایستادگی می کنیم و اهل مماشات نیستیم.
شعارسال: احد جمالی در  نشست با  اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت فرا رسیدن ایام ارتحال امام (ره) و  شهدای ۱۵ خرداد گفت: ۱۵ خرداد نقطه عطف انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) بود.
 
وی با اشاره به اینکه علت آتش سوزی های اخیر در شورای تامین در دست بررسی است گفت : در رابطه با آتش سوزی  هفته های گذشته دلایل آتش سوزی بررسی شد و اگر دلایل اثبات شود مجازات در انتظار متخلفان است.
 
جمالی با تاکید بر اینکه آتش سوزی در کوه خائیز از خوزستان شروع شد گفت :مدیریت زیست محیطی این مجموعه بر عهده استان بوده و با توجه به اینکه منطقه دارای شیب  و صعب العبور است،نیروهای مردمی،  سپاه فتح ،  تیپ ۴۸ فتح در اطفاه حریق تلاش زیادی را انجام دادند.
 
وی اذعان داشت: در ابتدای آتش سوزی نیروهای تخصصی برای مدیریت آتش سوزی ها وجود نداشت اما با تقسیم کارها سعی در مدیریت و کنترل آتش در منطقه خاییز شد.
 
جمالی در خصوص کلیپی که از خود در انتقاد از مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد منتشر شدگفت: استاندار، معاون و فرماندار کهگیلویه با مدیرکل بحران تماس گرفتند اما پاسخگو نبوده بعد که با وی تماس گرفتم، نمی‌دانم چطور جواب داد و گفت مریضم! گفتم اگر مریض هستی معاون و نیرو داری آنها را به محل بفرست، اما در جواب به ما گفت؛ ولش کنید آتش خودش پس از دو سه روز خاموش می‌شود! شما جای من باشید، چه برخوردی می‌کنید، مدیری که از نظر من متخلف است، باید با او برخورد کنم.
 
 این مسوول با اشاره به اینکه شاید حرف تندی زده باشم، عنوان کرد: شیطنت رسانه‌ای اینجا صورت گرفته من با یک مقام استانی داشتم صحبت می‌کردم، نمی‌دانم نظام اسلامی چه کفاره‌ای بدهکار است که گرفتار چنین تیپ مدیرانی می‌شود، اما واقعیتی است. شهدای ما به شهادت نرسیدند که ما نتوانیم کار کنیم.
 
 وی ادامه داد: اگر عصبانی شدم به خاطر دفاع از طبیعت و یک هزار و 600 کله بزی بوده که در این کوه بود، قبل از آن بچه‌های محیط زیست و منابع طبیعی و فرمانداری دهدشت آخرین نفس‌ها را از تشنگی و خستگی می‌کشیدند، من از طبیعت و منافع ملی دفاع کردم دیگران هم می‌توانند در جهت دفاع از یک مدیر متخلف «مجیزگو» هر حرفی بزنند، اینجا بهترین قاضی مردم هستند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویر احمد در واکنش به سوال یکی از خبرنگارانکه گفته بود این سال‌ها؛ استانداری کهگیلویه و بویراحمد ماهیت خودش را از دست داده و شعبه‌ای از دفاتر نمایندگان بوده است و نه با امر بلکه با ایما و اشاره مدیرکل‌های سیاسی و اجرایی را تغییر می‌دهد گفت :در مسئله انتخابات استان و مجموعه حاکمیت سعی شد بی حاشیه ترین انتخابات برگزار شود، از طرفی شاید کسانی به دنبال نگاه ارباب رعیتی باشند اما ما به این موضوع کاری نداریم و ایستادگی می کنیم و اهل مماشات نیستیم.
 
جمالی افزود: خبرنگاران در خصوص مسئله سهمیه بنزین، آتش سوزی ها، بحران کرونا حضور فعالی دارند و بالای ۹۰ درصد از  رسانه ها راضی و حمایت می کنیم، ما به دنبال نگاه امنیتی نیستیم و نگاه فرهنگی داریم و معتقدیم قلم خبرنگاران شرف آنهاست و به آن احترام می گذاریم.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری صبح زاگرس   ،تاریخ انتشار:   13 خرداد 1399،کدخبر :   158858،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین