پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
حجت الاسلام علی اکبر راوند در خصوص موضوعات مطرح شده مبنی بر استخدام های بی ضابطه در اداره گاز دیشموک واکنش نشان داد.

شعار سال:حجت الاسلام علی اکبر راوند هفته گذشته و در تریبون نماز جمعه شهر دیشموک از گلایه های تعدادی از نمازگزاران این شهر مبنی بر استخدام بی ضابطه به عنوان گازبان و کارگر اشاره کرد و گفت: انتظار هست اداره گاز در منطقه دیشموک آزمونی در بین متقاضیان واجد الشرایط برگزار کند تا پس از برگزاری آزمون عده ای استخدام شوند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به لزوم برگزاری آزمون در خصوص استخدام گفت: اگر کسی را می خواهند به عنوان کارگر در اداره ای استخدام کنند چرا آزمون برگزار نمی کنند؟ از مسئولین اداره گاز تقاضا داریم که به این مساله توجه جدی بکنند زیرا عده ای معترض اند که چرا مسئولین به خواسته های آنان توجه نمی کنند.

 

در همین رابطه مدیر عامل شرکت گاز استان گفت: در شرایط حاضر استخدامی در وزارت نفت صورت نگرفته است، اما  استخدام ها  با آگهی، مشخصات و آزمون است.

 

رحمان خادم با اشاره به استخدام ها در شهر دیشموک گفت: این امر توسط پیمانکار صورت گرفته است و ارتباطی با شرکت گاز ندارد و نفراتی مانند راننده یا گازبان توسط پیمانکار و به صورت حجمی انجام شده است و ارتباط چندانی با ما ندارد.

 

وی افزود: در  این گونه استخدام ها هر زمان قصد ورود داشتیم که با آزمون باشد، پیمانکارها به اداره کل بازرسی مراجعه کردند و رئیس بازرسی از طریق تماس با ما بیان کردند شما خواهان استخدام با آزمون هستید و بنده بیان کردم آیا نباید شرایط و شایستگی  برای این استخدام ها باشد، آنها بیان کردند این استخدام ها مربوط به شما نیست که بخواهید  استخدام برگزار کنید.

 

خادم گفت: وقتی مسوولیت  این موارد در حوزه ما نیست چرا باید دخالت کنیم، زیرا سازمان بازرسی به ما اعلام کرده است دخالت نکنید، اما اداره بازرسی بیان کرده است اگر کسانی در دفتر شما آمده و تقاضای کار داشتند شما اسامی را به آنها تحویل دهید، در همین خصوص اسامی 120 نفر لیست بر اساس تاریخ درخواست کار و مدرک تحصیلی به آنها تحویل داده شد و دخالتی در این که چه کسانی هستند نداشتیم. 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، تاریخ انتشار: 27 تیر 1399، کد خبر:161023 ،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین