پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۹۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶
محمد رحیم دهراب پور عضو شورای شهر یاسوج صبح امروز در نشست این شورا با بیان اینکه مشکلات شهر به دوران گذشته بر می گردد گفت : متاسفانه در گذشته اینده نگری وجود نداشته و ارشیو سازی خوبی هم از برنامه ها انجام نشده است که امروز با پایش ان بتوانیم از مشکلات موجود گره گشایی کنیم .
شعارسال: سایه باند بازی های قومی و قبیله ای در شهرداری یاسوج صدای دهراب پور عضو شورای این شهر را دراورد.
 
 محمد رحیم دهراب پور عضو شورای شهر یاسوج صبح امروز  در نشست این شورا با بیان اینکه مشکلات شهر به دوران گذشته بر می گردد گفت : متاسفانه در گذشته اینده نگری وجود نداشته و ارشیو سازی خوبی هم از برنامه ها انجام نشده است که امروز با پایش ان بتوانیم از مشکلات موجود گره گشایی کنیم .
 
وی در اظهارات خود با اشاره به اینکه ؛ امروز اگر کسی در شهرداری تخلفی داشته باشد مردم مقصر اصلی را شهرداری می دانند تاکید کرد : پیشنهاد می کنم تا در شهرداری کارگروهی برای اسیب شناسی مشکلات راه اندازی و مشکلات احسا شده به شورا گزارش شود.
 
این عضو شورای شهر یاسوج در ادامه افزود : متاسفانه در شهرداری انگیزه ای برای کار وجود ندارد و به مشکلات شهر باند بازی های قومی  و قبیله ای  و شبه بازی های سیاسی و جناحی که بصورت جعلی صورت گرفته، اضافه شده  است.
 
 او با پیشنهادی عنوان کرد: فرصت ۶ ماهه یا یکساله ای به شهرداری داده، تا پرونده های املاک شهرداری بررسی شوند تا به هنگام واگذاری احتمالی با مشکلی روبرو نشود.
 
دهراب پور با بیان اینکه در خصوص قرارداد نان بهارستان یاسوج تخلفاتی صورت گرفته است اذعان داشت :در خصوص ۲ قرارداد واگذاری تابلو های شهرداری و نان بهارستان که به صورت یک طرفه بسته شده است به مردم یاسوج خیانت شده و نباید این قرارداد ها تمدید شوند.

عضو شورای شهر یاسوج با ابراز گلایه از عدم حضور شهردار در نشست های شورای شهر گفت : هیچ گونه سازشی نباید در این قرار دادها صورت گیرد زیرا مردم گلایه مند هستند.

در این نشست شورای شهر مقرر شد تمامی حساب قرار دادهای سازمانی و  فضای سبز و پسماند به حساب شهرداری واریز گردد.
 
همچنین تعیین تکلیف پارکینگ تلخسروی یاسوج و بدهکاری های ان توسط شهرداری از دیگر مصوبات این نشست بود.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازپایگاه خبری  صبح زاگرس   ،تاریخ انتشار:  12 اسفند 1398،کدخبر:  154367 ،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین