پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۸۱۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۶
در خیابان های اصلی و فرعی شهر یاسوج خبری از ایام الله دهه فجر نیست، گویا قصه تکراری عقب ماندگی شهر یاسوج از مناسبت های مختلف همچنان ادامه دارد و قرار نیست که این موضوع به این زودی سر و سامان پیدا کند.

شعارسال: در خیابان های اصلی و فرعی شهر یاسوج خبری از ایام الله دهه فجر نیست، گویا قصه تکراری عقب ماندگی شهر یاسوج از مناسبت های مختلف همچنان ادامه دارد و قرار نیست که این موضوع به این زودی سر و سامان پیدا کند.
 
 در دهه فجر معمولا ادارات و مدارس برنامه های ویژه ای را تدارک می بینند، مدارس معمولا در دهه فجر حال و هوای خاص و ویژه ای دارد و معمولا مدیران مدارس در کنار مناسب سازی فضای مدرسه با نصب پرچم های ایران و پرچم های رنگی مختلف این روز را گرامی می دارند.
 
ادارات مختلف در کشور نیز به مناسبت  دهه فجر فضاسازی اداره خود را فراموش نمی کنند و با نصب پرچم های رنگی و کاغذهای رنگی این روز بزرگ را جشن می گیرند، با توجه به اینکه ادارات و مدارس فضای درون خود را با نصب پرچم ها و کاغذهای رنگی تزئین می کنند فضای شهری نیز باید نمایانگر ورود به این روز های بزرگ باشد.
 
در کنار فضا سازی ادارات فضای سازی شهری نیز از مهمترین مواردی است که همواره در جلسات ستاد دهه فجر مورد تاکید مسئولان استان بوده است و باید انجام می شد.
 
امروز 13 بهمن ماه دومین روز از دهه مبارک فجر است با توجه به اینکه ایام فاطمیه دو روز قبل تمام شده است انتظار می رفت که اکنون شهر یاسوج نمایانگر ایام الله دهه فجر باشد و شاهد فضای سازی شهری در این خصوص باشیم، هر چند که در ایام فاطمیه نیز فضاسازی مناسبی صورت نگرفته بود.
 
 حداقل کاری که شهرداری یاسوج و دیگر دستگاه های مرتبط در ایام الله دهه فجر می توانند انجام دهند همین فضاسازی شهری است که می توان گفت باز هم همچون مناسبت های مختلف دیگر در طول سال از فضاسازی شهری باز مانده اند.
 
در  خیابان های اصلی  و فرعی شهر یاسوج خبری از ایام الله دهه فجر نیست، گویا قصه تکراری عقب ماندگی شهر یاسوج از مناسبت های مختلف همچنان ادامه دارد و قرار نیست که این موضوع به این زودی سر و سامان پیدا کند.
 
 در زیر تصاویر کلی از خیابان های طالقانی، مطهری، شصت متری، میدان هفتم و تیر که جزو خیابان ها و میادین اصلی شهر یاسوج هستند را مشاهده می کنید، که هیچ گونه فضای سازی در خصوص ایام الله دهه فجر انجام نشده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس    ،تاریخ انتشار:  13 بهمن    1398،کدخبر:  143058،www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین