پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
مدرسه هجرت روستای دم تنگ لنده دارای ۲۹ دانش آموز است که متاسفانه فاقد سرویس بهداشتی برای استفاده دانش اموزان و معلمین است که گلایه‌های زیادی نیز در این حوزه داشتند و خواستار تسریع در تکمیل ساختمان نیمه کاره و فاقد دیوار حیاط مدرسه هستند.

شعار سال: شهروند خبرنگار این پایگاه خبری با ارسال تصاویر و فیلمی از وضعیت مدرسه ابتدایی هجرت روستای دم تنگ از توابع بخش موگرمون شهرستان لنده و تجمع والدین در نبود امکانات اولیه شامل سرویس بهداشتی و نبود آب شرب لوله کشی و عدم تکمیل ساختمان این مدرسه گلایه کردند.

مدرسه هجرت روستای دم تنگ لنده دارای29دانش آموز است که متاسفانه فاقد سرویس بهداشتی برای استفاده دانش اموزان و معلمین است که گلایه های زیادی نیز در این حوزه داشتند و خواستار تسریع در تکمیل ساختمان نیمه کاره و فاقد دیوار حیاط مدرسه هستند.

متاسفانه نبود آب شرب در مدرسه باعث شده است تا دانش اموزان این روستا از آفتابه و دبه های 20لیتری برای شستن دست ها خود استفاده کنند که هیمن وضعیت نیز برای دانش آموزان نیز غیر قابل تحمل است.

انتظار می رود مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و استان هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات این مدرسه اقدامات لازم را با استفاده ازظرفیت بنیاد علوی تکمیل کنند تا بیش از این دانش اموزان با چنین مشکلاتی موجه نشوند.

 فیلم ارسالی شهروند خبرنگار را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

 

تعداد بازدید : 12

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری صبح زاگرس، تاریخ انتشار: ۱6مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین