پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۸۱۳۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
ایام فاطمیه شروع شده است اما هنوز هم فضای شهری رنگ و بوی این ایام را نمی دهد،رنگ و بوی دهه فجر را نیز نمی دهد که در این میان شهرداری یاسوج عملکرد ضعیفی در فضاسازی شهری از خود نشان داد.

شعار سال: امسال ایام فاطمیه با جشن های انقلاب همزمان شده بنابراین نیاز است که حرمت این روز ها نیز نگه داشته شود اما متاسفانه گاهی مواردی مشاهده می شود که جای تامل دارد.


در حالی که در ایام فاطمیه دوم قرار داریم و فردا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است و با توجه به اینکه همه ما تاریخ ایام فاطمیه اول و دوم را می دانیم و در تاریخ رسمی کشور نیز این روزها ثبت شده است اما شاهد اقداماتی هستیم که در شان یک استان صد در صد شیعه نیست.


مردم شهر یاسوج حرمت این ایام را نگه می دارنداز برگزاری جشن های مختلف خودداری می کنند اما فضاسازی شهری درستی متناسب با این ایام در شهر یاسوج انجام نشده است.

22 بهمن و دهه فجر برای همه مردم ایران روزهایی مهمی هستند که جشن و شادی می کنند اما وقتی این روزها با ایام فاطمیه مصادف شود نیاز است که در چند روز ایام فاطمیه حرمت نگه داشته شود و در آن سه روز از برگزاری و پخش برنامه های شاد جلوگیری کنند.


شهرداری یاسوج باید متوجه باشد که در دهه فجر همچون سایر شهرهای کشور نیاز بود که سرود های انقلابی 22 بهمن در سطح شهر پخش شود فضای شهر یاسوج اصلا حال و هوای فجر را نمی داد به گفته خودشان حرمت ایام فاطمیه را نگه داشته اند اما ایام فاطمیه از روز 18 بهمن ماه اغاز شده است و پخش برنامه در قبل از آن مشکلی نداشت.

ایام فاطمیه شروع شده است اما هنوز هم فضای شهری رنگ و بوی این ایام را نمی دهد،رنگ و بوی دهه فجر را نیز نمی دهد در هر ایام از جمله جشن و شهادت ها نیاز است که فضای سازی شهری انجام شود اما متاسفانه بارها شاهد بودیم که در سطح شهر یاسوج این فضا سازی ها به خوبی انجام نمی شود.

مرکزی ترین منطقه شهر یاسوج که تردد در آن نیز زیاد است میدان هفت تیر است اما در این میدان نیز خبری از ایام فاطمیه نیست شاید نیاز باشد که مسئولان شهرداری فردی را موظف کنند که روزانه تقویم را چک کند و فضای شهری را متناسب با مناسبت ها تزئین کنند.

در این میان باید قدردان کسانی باشیم که به صورت خودجوش اقدام به برپایی تکیه عزاداری در مرکز شهر یاسوج کرده اند و به نوعی فقدان این فضاسازی را بر دوش گرفته اند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه خبری تحلیلی صبح زاگرس، تاریخ 19 بهمن 97، کد مطلب: 115471: www.sobhezagros.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین