پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مراسم سوگواری «ایام فاطمیه» در بیش از 360 کانون فرهنگی مساجد استان خبر داد.
شعارسال: حجت‌الاسلام رضا قاسمی، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی مساجد به همه مناسبت‌های دینی، فرهنگی و مذهبی توجه داشته و در مناسبت‌های مختلف برنامه‌های خاصی متناسب با آن مناسبت‌ها برگزار می‌کنند.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: امروز اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد سراسر استان دوشادوش مردم در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت و وفاداری خود به نظام و انقلاب را ثابت کردند.

وی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی در دهه فجر برنامه‌های متعددی را در کانون‌ها اجرا کردند، گفت: افتتاح 10 کانون فرهنگی جدید، برگزاری جشن‌های مردمی، برگزاری مسابقه و نمایشگاه عکس انقلابی از جمله این برنامه‌ها بود.

این مسوول در ادامه با اشاره به در راه بودن ایام فاطمیه، یادآور شد: کانون‌های فرهنگی مساجد استان همواره در این ایام برنامه‌های خاصی را اجرا می‌کنند.

قاسمی از برگزاری مراسم «ایام فاطمیه» در بیش از 360 کانون فرهنگی سراسر استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها به مدت سه شب در این مراکز برگزار خواهند شد.

مسوول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه نماینده ولی فقیه در استان خواسته‌اند تا مراسم عزاداری ای بانوی بزرگوار به مدت سه شب، یک شب قبل از شهادت، شب شهادت و یک شب بعد از شهادت برگزار شود، گفت: در راستای اینکه شاید مردم مراسم یا برنامه دیگری داشته باشند قرار شد مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) به مدت سه شب برگزار شود.

وی از حضور مبلغان اعزامی از قم در این مراسمات خبر داد و گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده مبلغانی برای حضور در این برنامه‌ها اعزام شده‌اند که از آنها در برگزاری مراسم ایام فاطمیه در کانون‌های فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

این مسوول با بیان اینکه از امشب فضاسازی برای برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) در مساجد انجام خواهد گرفت، بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این ایام تاکید کرد.

قاسمی حضرت زهرا (س) را مادر همه ائمه (ع) و سادات دانست و گفت: مراسم این بانوی بزرگوار باید به صورتی ویژه برگزار شود.

وی، شعرخوانی با موضوع شهادت حضرت زهرا (ع)، اجرای سرود، روضه‌خوانی، نوحه‌سرایی و سخنرانی توسط مبلغان برجسته اعزامی از قم را از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام عنوان کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1395، کدخبر: 13951122000596، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین