پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نسبت به انتشار لیست حق الزحمه مدیران و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، واکنش نشان داد.

شعار سال:روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نسبت به انتشار لیست حق الزحمه مدیران و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، واکنش نشان داد.

 

 در این جوابیه آمده است:

با توجه به هجمه های اخیر نسبت به میزان حق الزحمه مدیران و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و لزوم رفع شائبه و پاسخ به شبهات پیش آمده در این خصوص، در ابتدا لازم است این اطمینان را به مردم شریف استان بدهیم که تلاش این دانشگاه در پرداختی های اعتبارات مربوط به کرونا همچون دیگر موارد بر این بوده که با شفافیت و قانون مداری نسبت به توزیع منابع اقدام نماید.

در راستای شفاف سازی این موضوع نیز لازم به ذکر است که طبق دستورالعمل مورخ سوم خرداد ۹۹ وزارت بهداشت،  ۱۰ درصد کارانه تشویقی جهت پرسنل اداری و ستادی اختصاص یافته است.

با این حال، بالاترین مبلغ دریافتی معاونین و اعضای هیئت رئیسه 3 میلیون تومان برای سه ماه بوده است که فقط به یک نفر از معاونین پرداخت شده و بالاترین دریافتی دیگر معاونین و اعضاء هیئت رئیسه بسیار پایین تر بوده به طوری که میانگین مبلغ دریافتی اعضاء هیئت رئیسه برای سه ماه حدودا مبلغ یک میلیون تومان بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان نیز علیرغم اینکه به صورت شبانه روزی درگیر مدیریت این بحران بوده و حضور فعال‌و‌تمام وقتی داشته است، طبق همان دستورالعمل مذکور و با توجه به سطح علمی می تواند ماهیانه 8 میلیون تومان از این منابع دریافت نماید، اما دذ نوبت اول هیچ‌گونه پاداشی دریافت نکرده است و‌ در پرداختی اخیر نیز مبلغ پرداخت شده برای سرپرست دانشگاه  کمتر از 600 هزار تومان در ماه بوده است.

 

همچنین لازم است که به اطلاع مردم شریف استان برسانیم که پرداختی به مدیران و پرسنل آزمایشگاه ویروس شناسی نیز کاملا بر اساس دستور العمل وزارت بهداشت و درمان بوده است و هیچ‌گونه پرداختی خارج از مقرراتی صورت نگرفته است و توضیحات کامل معاونت درمان دانشگاه در این زمینه بزودی به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  ، تاریخ انتشار: ۱1 مرداد ۱۳۹۹، کدخبر:161698،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین