پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۸۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
این کارگران از صدور رای نهایی ابطال واگذاری کارخانه قند یاسوج توسط رئیس قوه قضائیه شادمان هستند و این حرکت را یک اقدام انقلابی و جهادی از سوی آیت الله رئیسی و پایان بلاتکلیفی خود عنوان کردند.

شعار سال:رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ماه گذشته در جمع خبرنگاران به موضوع کارخانه قند یاسوج اشاره کرد و گفت: پرونده کارخانه قند یاسوج در حال طی مراحل قانونی آن است و حکم ابطال این معامله صادر شده است و این کارخانه باید به بانک تجارت برگشت بخورد و حقوق طرفین باید در نظر گرفته شود.

 

حسن نگین تاجی گفت: در قضیه پرونده کارخانه قند یاسوج و واگذاری آن، دادخواستی مبنی بر ابطال واگذاری بود.  این پرونده افراد متعددی، خوانده داشت. عده‌ای تجدید نظر خواهی کردند. دو نفر فرجام خواهی و دو نفر هم واخواهی داشتیم. پرونده را به یک قاضی باسواد و ارزشی ارجاع دادیم. همه مردم نگاهشان به این پرونده بود. رأی دادگاه بدوی در این خصوص تأیید شد.


وی افزود: قسمت فرجام خواهی پرونده به دیوان عالی ارجاع شده است. جایگاه فرجام خواهی پرونده در دیوان عالی کشور است و دادگستری نمی‌تواند دخالتی داشته باشند. این قانون است.


نگین تاجی تصریح کرد: در خصوص تبانی مدیران بانک تجارت با طرف قرارداد، در دادگستری تهران در حال رسیدگی است. نکته ابهامی اصلاً وجود ندارد، حکم ابطال کارخانه قند یاسوج صادر شده است. و باید این کارخانه به بانک تجارت بازگشت بخورد. و بانک تجارت باید در این خصوص دادخواست بدهد.

 

سرانجام این کارخانه که یکی از صدها واگذاری غیر قانونی و خارج از عرف واحدهای تولیدی کشور به نور چشمی‌ها بود و کارگران این کارخانه با بی درایتی مسئولان از کار اخراج شده بودند  امروز با حضور در دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از آیت‌الله رئیسی و مجموعه قضایی استان قدردانی کردند.

 

این کارگران از صدور رای نهایی ابطال واگذاری کارخانه قند یاسوج توسط رئیس قوه قضائیه شادمان هستند و این حرکت را یک اقدام انقلابی و جهادی از سوی آیت الله رئیسی و پایان بلاتکلیفی خود عنوان کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس  ، تاریخ انتشار: 23 تیر 1399، کد خبر:160873،www.sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین