پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۷۴۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
برخی منابع کارگری از ابطال واگذاری کارخانه قند یاسوج با رای قاطع قضات دادگستری استان کهکیلویه وبویر احمد خبر می‌دهند.
شعار سال: واحد تولیدی «قند یاسوج» که از دی ماه سال ۹۵ به دلیل برخی مشکلات به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شد و در نتیجه کارخانه تعطیل و کارگرانش بیکار شدند، با حمایت قوه قضائیه قرار است به زودی فعالیت خود را با واگذاری به افرادی که اهلیت لازم را دارند، از سر بگیرد.

از قرار معلوم؛ بعد از ابطال پرونده واگذاری غیرقانونی این واحد تولیدی به بخش خصوصی، این کارخانه به یکی از بانک‌های سهامدار واگذار شده و قرار است به بخش خصوصی دیگری واگذار شود.

کارگران قند یاسوج می‌گویند اخیرا حسن نگین تاجی (رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد) از مجموعه کارخانه قند یاسوج بازدید کرد و کارگران را در جریان اقدامات انجام شده از سوی نهاد قضایی قرار داد.

به نقل از کارگران این واحد گفته می‌شود؛ رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفته نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) مسئولیت راه‌اندازی قند یاسوج را برعهده گرفته است. در عین حال وی گفته طبق مصوبه‌ای که با بانک سهامدار دارند کارگران می‌توانند تا زمان راه‌اندازی کامل کارخانه با انعقاد قرار داد موقت مشغول به کار شوند.

کارگران قند یاسوج می‌گویند: امیدواریم این واحد به سرمایه‌گذار دارای اهلیت و متعهد واگذار شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۹۱۳۴۹، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
چه خوب که کارگران می‌توانند مجدد به کار خود برگردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین