پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۷۸۵
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵
افزون بر 370 میلیارد ریال طرح‌های حوزه زیرساخت فناوری و مخابراتی روز پنجشنبه در آیینی با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره‌برداری رسید.

شعار سال: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: نصب و راه‌اندازی 39 ایستگاه

«بی. تی. اس» با قابلیت نسل سه و چهار و 25 سایت نسل 2 و توسعه نسل‌های 2، 3 و 4 و شبکه ثابت نسل 4 از مهمترین طرح‌های افتتاحی در حوزه ارتباطات سیار، مخابرات و حوزه‌های زیرساختی بوده است.
جواد غلامپور تصریح کرد: اجرای 16 کیلومتر فیبر نوری، تجمیع مرکز دیتا، کنترل کافوی شبکه به تعداد 88 دستگاه، راه اندازی پست بانک در مناطق سرآسیاب و یوسفی شهرستان بهمئی و راه اندازی شرکت پستمن از دیگر طرح‌های مهم افتتاحی در این استان با حضور آذری جهرمی وزیر ارتباطات بوده است.

** اشتغالزایی رویکرد مهم وزارت ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در جمع خبرنگاران یکی از رویکردهای اساسی این وزارتخانه را اشتغالزایی دانست و گفت: راهکار تحقق این مهم نیز به اعتماد و تقویت بخش خصوصی به معنای واقعی استوار است.
آذری جهرمی تأکید کرد: ‌اینک سهم اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات در کشور کمتر از 2 دهم درصد است که بر اساس هدفگذاری این رقم تا پایان دولت دوازدهم باید به بالای یک و نیم درصد برسد.
وی اتصال بیش از 90 درصد روستاهای کشور به شبکه تلفن همراه، تلفن ثابت و اینترنت را از دیگر اولویت‌های مهم این وزارتخانه در دولت دوازدهم ذکر کرد.
آذری جهرمی تأکید کرد: هم‌اینک بیش از 23 هزار روستا از مجموع 34 هزار روستای بالای 20 خانوار کشور به اینترنت پرسرعت متصل هستند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که از شب گذشته وارد کهگیلویه و بویراحمد شده علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های حوزه زیرساختی و مخابراتی در استان چند طرح کشاورزی و گلخانه‌ای با سرمایه‌گذاری افزون بر 50 میلیارد ریال را نیز افتتاح کرد.
شرکت در نشست شورای اداری و دیدار با مدیران و فعالان بخش خصوصی در حوزه فناوری اطلاعات از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه آذری جهرمی به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:82650904، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین