پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۱۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح راستی آزمایی از سوی یکی دانشگاههای استان در خصوص تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده کمیته امداد و بهزیستی صورت گیرد.

شعار سال: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح راستی آزمایی از سوی یکی دانشگاههای استان در خصوص تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده کمیته امداد و بهزیستی صورت گیرد.

منطقه کهگیلویه و بویراحمدعلی محمد احمدی در نشست شورای بانک های استان از بانک های استان اجرای قانون را می خواهیم و ظرفیت ایجاد شده در قانون را با جدیت پیگیری می کنیم،افزود: تعامل با بانک های استان برای ما مورد تاکید است و برای تقویت بانک های استان هماهنگی و همکاری لازم با مرکز را انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: ما مشکلات و محدودیت های بانک ها را می دانیم و از طرفی مشکلات موجود در جامعه نیز باید در نظر گرفته شود و ما موظف به اجرای قانون هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رویه ما اعتدال و ارتباط دو سویه است و توقع ما قانونی و طبق دستورالعملهای بانک مرکزی، برای برون رفت استان از مشکلات است.

احمدی تصریح کرد: ما مسئولان اجرایی و بانک ها یک هدف مشترک داریم و آن هم اینست که آنچه نظام و دولت برای برون رفت از مشکلات مشخص کرده اند را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به لزوم عدم بنگاه داری بانک ها، ادامه داد: دغدغه ما مردم، افراد مددجو و جوانان بیکار است و اگر بانک ها نیز نگاه اینگونه داشته باشند به نقطه مشترک می رسیم و با فهم مشترک تحمل همدیگر راحت تر می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر هدفگذاری مناسب و دارای خروجی اشتغال و توانمند سازی جامعه هدف در هزینه کرد اعتبارات و ارائه تسهیلات توسط کمیته امداد و بهزیستی استان عنوان کرد: از محل تبصره ۲۶ اعتباراتی در اختیار کمیته امداد قرار گرفت و اهداف امداد، توانمند سازی، خودکفایی و ترکیبی از توانمند سازی و خودکفایی است و باید دید چه تعداد اشتغال زایی پایدار محقق شده است.اشتغال زایی از اولویت های مهم دولت است.

احمدی تاکید کرد: باید از محل اعتبارات پژوهشی در سال جاری، مبلغی به یکی از دانشگاه های استان تخصیص یابد تا نسبت به احصای میزان اشتغال زایی کمیته امداد و بهزیستی استان به صورت میدانی و با تیم های کارشناسی توانمند و قوی اقدام کنند.

وی بیان کرد: طرح های ارائه شده به بانک ها جهت دریافت تسهیلات باید توجیح اقتصادی داشته باشند و بررسی این حوزه توسط متولیان لازم است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بصورت علمی، دقیق و میدانی توسط یکی از دانشگاههای استان در خصوص تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده به مددجویان و جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی کار پژوهشی و راستی آزمایی صورت گیرد تا وضعیت تسهیلات پرداخت شده مشخص شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 10 آبان 96، کدمطلب:968-1184-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین