پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۷۳۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: ۱۵۵۰ مددجو تحت پوشش این نهاد در استان در قالب طرح پیاده‌روی اربعین به عتبات عالیات اعزام شدند.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، قنبر موسی‌نژاد با اشاره به اعزام مددجویان این نهاد به عتبات عالیات اظهار داشت: این افراد برای نخستین بار به عتبات عالیات اعزام شده‌اند و هزینه اعزام آنان از محل منابع کمیته امدادامام (ره)، کمک‌های مردمی و خیران تامین شده است.

وی افزود: برای اعزام هر نفر حدود چهارمیلیون و 500 هزار ریال پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی بیان کرد: این نهاد حمایتی آماده دریافت کمک خیران برای فراهم کردن بستر اعزام شمار بیشتری از مددجویان تحت پوشش به این سفر معنوی است.

موسی‌نژاد تصریح کرد: سال گذشته 160 نفر مددجو زیرپوشش این نهاد از استان به سفر عتبات عالیات مشرف شدند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این سفرهای زیارتی ایجاد نشاط روحی و روانی، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ارج نهادن به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و ایجاد روحیه خودباوری در مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی خاطرنشان کرد: اولویت اعزام به سفرهای زیارتی با مددجویان مناطق محروم، زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح‌های اشتغال، دختران بازمانده از تحصیل و در آستانه ازدواج است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 1565397: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین