پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۳
عملیات اجرایی فاز دوم پل سوم بشار همچون لاین ابتدایی آن رنگ و بوی تاریخی گرفت تا در روز‌های پایانی عمر دولت هرگز به سرانجام نرسد.
شعار سال: بنظر می رسد عمر سیاسی مسئولان استانی و شهرستانی در دولت تدبیر و امید با نزدیک شدن به انتخابات 1400 به پایانش نزدیک و نزدیک می شود تا پل سوم بشار محصول بی تدبیری دولتهای مختلف به سرانجامی نرسد.

استانداران و فرماندارن زیادی برای به بهره برداری رسانده پل سوم بشار تلاش کردند اما هیچ کدام نتوانستند حریف بشار و این پل تاریخی شوند، تا حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد و دیگر مسئولان استانی و مرکز استان شرمنده مردم شوند.

این پل که در دوران حسینی استاندار سابق استان در دولت نهم برای اتصال ضلع شمالی و جنوبی مرکز استان بر روی رودخانه بشار کلنگ زنی شد، سالهای سال طول کشید.

فاز نخست پل سوم بشار یاسوج پس از 15 سال از آغاز عملیات اجرایی توسط علی محمد احمدی در خرداد 1397 به بهره برداری رسید تا کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در به سرانجام نرسیدن فاز دوم این پروژه نقشی نداشته باشد.

با وجود تزریق بالغ بر 35 میلیارد ریال در دی ماه 97 به فاز دوم پل سوم بشار و اعتبارات احتمالی دیگر این پل هرگز به سرانجام نرسید تا این فاز هم 15 سال دیگری را برای بهره برداری شدن تجربه کند.

در روزهای افتتاح فاز اول پل بشار زمزمه های از احداث پل پنجم شنیده می شد این در حالی بود که فاز نخست این پل 15 سال طول کشید تا همچنان بعد از 2 سال و اندی لاین دوم آن به فراموشی سپرده شود.

عزیز فیلی که نقش ارزنده ای در به بهره برداری رسیدن لاین اول این پل داشت امروز دیگر مسئولیتی در استان ندارد و حاجی زاده جایگزین او شده است تا در چند ماه مانده به پایان عمر دولت حسن روحانی نظاره گر تاریخی شدن این لاین و یا تکمل آن باشیم.

این موضوع را باید به اقای استاندار و معاون عمرانی استاندار یادآور شد که این پل بعد از عمری بیش از 1 دهه تنها یک لاین آن افتتاح شده و بهره برداری از لاین دیگر آن مهم و نیاز است که هر چه زودتر افتتاح شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از صبح زاگرس، تاریخ انتشار ۲۵ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: 180705، sobhezagros.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
دولت روحاني در زمينه هاي عمراني مثل دولت هاي قبلي ناتوان بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین