پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۵۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
پروژه 84 واحدی تعاونی مسکن معلم بندرعباس با حضور سید‌حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید.
شعارسال: پروژه 84 واحدی تعاونی مسکن معلم واقع در بلوار امام حسین(ع) بندرعباس صبح امروز با حضور سید حمید کلانتری معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

وی در بدو ورود به بندرعباس بلافاصله در نشستی با حضور مدیران اتحادیه‌ها و اعضای هیئت رئیسه اتاق تعاون استان هرمزگان که در سالن اجتماعات بانک توسعه تعاون برگزار شد حاضر و برخی از مشکلات این بخش را مورد بررسی قرار داد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار است عصر امروز در جلسه ستاد عالی هماهنگی و توسعه تعاون استان که در محل استانداری هرمزگان برگزار می‌شود حضور یابد و به ایراد سخنرانی بپردازد.

شرکت تعاونی مسکن معلم در سال 1388 تحت شماره 11047 در اداره ثبت اسناد و املاک بندرعباس با 364 نفر عضو به ثبت رسیده است.

این تعاونی مسکن در سه فاز به 364 واحد و 13 بلوک اجرا شده که در فاز نخست تعداد 84 واحد و در فاز دوم تعداد 56 واحد افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است فاز 3 که دارای یک پیوست فرهنگی شامل مسجد به مساحت 960 متر مربع و یک مجتمع فرهنگی به مساحت 4320 متر مربع است طراحی شده که نقشه، پروانه آن تهیه و آماده ساخت و ساز است.

اکنون در فاز 3 تعداد 84 واحد با زیربنای مفید 110 متر و همراه با مشاعات 130 متر و هر واحد دارای سه اتاق خواب بوده و قابل افتتاح است که قیمت تمام شده هر واحد مبلغ 82 میلیون تومان است که مبلغ 52 میلیون تومان آن توسط عضو تامین شده و مبلغ 30 میلیون تومان آن تسهیلات بانکی بوده که بانک عامل آن بانک مسکن است.

140 واحد آن در فاز 4 پس از تکمیل عملیات ساخت و ساز به اعضا تحویل خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: 13951127000874، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین