پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۹۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
محمد یوسف زاده ظهر دوشنبه در یازدهمین نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ضمن عرض خیر مقدم به اعضا محترم هیات نمایندگان و تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت:
شعارسال: رشادت ها و فداکاری های ملت بزرگ ایران در به ثمر نشستن نهال انقلاب اسلامی هیچ گاه از یادها نخواهد رفت و ایام الله دهه مبارک فجر به خوبی یادآور این حرکت بزرگ مردم ایران به رهبری امام راحل است.

وی افزود: اینکه ملتی بتواند با تکیه بر توان خود با انقلابی الهی، رویه نظم و بازی ظالمانه دنیا را بر هم بزند هیچ وقت در تصورات جهانیان نمی گنجید.

دبیر کل اجرایی اتاق بازرگانی بندرعباس ضمن تشریح عملکرد دوماهه اتاق بازرگانی بندرعباس اظهار داشت: برگزاری دوره کلاس های آکادمی حمل و نقل ایرو به مدت دوماه یکی از دستاوردهای مهم اتاق بوده است که این دوره آموزشی ۱۰۰ ساعته با استقبال خوب علاقه مندان همراه بوده است.

یوسف زاده دروس این دوره آموزشی را شامل کنوانسیون CMR کارنه تیر، اینکوترمز، حمل و نقل ترانزیت، بیمه در حمل و نقل، کالای خطرناک، وسائط نقلیه، حقوق تجارت و صورت های مالی بنگاه ها عنوان کرد.

وی همچنین به همایش سراسری روسای اتاق های بازرگانی سراسر کشور اشاره کرد و افزود: این همایش به صورت دوره ای هر سه ماه یک بار در یکی از استان ها برگزار می شود که بحمدالله این همایش در جزیره قشم به خوبی برگزار و انعکاس اتاق ها از نحوه برگزاری این همایش در استان هرمزگان بسیار خوب گزارش شده است.

این مسئول یکی دیگر از دستاوردهای مهم و موفقیت آمیز همایش روسای اتاق های بازرگانی سراسر کشور در قشم را کلنگ زنی دفاتر سرمایه گذاری اتاق های بازرگانی سراسر کشور به ابعاد دو هزار متر مربع در این منطقه عنوان کرد.

یوسف زاده در بخش دیگری از سخنان خود از چاپ کارت بازرگانی در مرکز استان و در اتاق بازرگانی بندرعباس خبر داد و افزود: پروسه صدور، تمدید و چاپ کارت بازرگانی که معمولا به دلیل انجام کارها در مرکز یک هفته تا ۱۰ روز به طول می انجامید با پیگیری های مکرر چاپ این کارت به عهده مراکز استان ها گذاشته شد که نقطه عطفی در عملکرد اتاق ها محسوب می شود.

دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس در ادامه تشریح عملکرد دو ماهه اتاق بازرگانی بندرعباس برگزاری نشست روابط عمومی های سراسر کشور در تهران و حضور مدیر روابط عمومی و بین الملل اتاق در این همایش، برگزاری نشست دبیران تشکل های اتاق ایران و حضور دبیر تشکل های اتاق بندرعباس در این همایش، چاپ کتاب تاریخ اتاق تجارت هرمزگان و، تشکیل مرکز پژوهش در اتاق بازرگانی و تهیه سند راهبردی اتاق و برگزاری کلاس های پیشرفته داوری را از اهم اقدامات اتاق بازرگانی بندرعباس عنوان کرد.

یوسف زاده با گریزی به عملکرد تشکل های اتاق بازرگانی، اظهار داشت: اتاق بازرگانی بندرعباس در بحث رتبه بندی تشکل ها جایگاه قابل قبولی در اتاق ایران دارد و در حال حاضر ما هفت تشکل زیرمجموعه داریم که انسجام لازم و عملکرد قابل قبولی ندارند.

وی بیان داشت: پیشبرد اهداف اتاق با عملکرد کنونی تشکل ها ممکن نیست اما با این حال اتاق همواره حمایتگر تشکل ها بوده و در حد توان برای پویایی تشکل ها تلاش کرده است.

در ادامه این نشست مهندس بهمنی گزارشی را از وضعیت پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی ارائه کرد.

همچنین چاپ کتاب تاریخ اتاق تجارت هرمزگان با رای هیات نمایندگان به تصویب رسید که این کتاب نگاهی به فعالیت های اقتصادی استان هرمزگان و اتاق بازرگانی در دهه های گذشته کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 25 بهمن 1395، کدخبر: 3906059 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
با این کار امکان تقلب بالا می رود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین