پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۳۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
فتحعلی حسینی ظهر سه شنبه در جلسه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان رزن طلاق و اعتیاد را ازجمله منکرات مهم در شهرستان دانست و گفت: باید روی این مسائل به صورت ویژه کار شود.
شعارسال: وی با بیان اینکه عوامل متعددی در بحث طلاق دخیل است، افزود: اعتیاد و رواج برخی تجملات در زندگی و بی‌توجهی به ساده بودن امر ازدواج و تشکیل خانواده از جمله عوامل زمینه ساز طلاق است که البته در کنار آن عدم شناخت زوجین قبل از ازدواج نیز یکی از عناصر اصلی در وقوع طلاق است.

فرماندار رزن با اشاره به اینکه تقویت مؤلفه‌های دینی، اعتقادی و ارزشی در جامعه در راستای تحکیم بنیان خانواده امری ضروری است، یادآور شد: باید با راهکارهای درست و واقع‌بینانه به دنبال کاستن آسیب‌های طلاق بود تا مشکلات و نارسایی‌های آن گریبانگیر خانواده‌ها نشود.

وی در ادامه به تأثیرات منفی فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در القاء مسائل ضد ارزشی و تضعیف نهاد خانواده اشاره و عنوان کرد: باید فرهنگ صحیح استفاده از فناوری های روز در بین خانواده ها نهادینه شده و از این فناوری ها به عنوان فرصتی برای فرهنگ سازی استفاده شود.

حسینی با بیان اینکه پیش از اقدام هر عمل در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید نتایج و اهداف عمل مورد سنجش قرار گیرد، تصریح کرد: ۹۷ هسته فعال امر به معروف و نهی از منکر در هیئت های مذهبی شهرستان رزن وجود دارد.

وی آسیب های عزاداری را از دیگر مسائلی برشمرد که نیازمند به توجه و کار جدی دارند و گفت: جلوگیری از ایجاد بدعت در عزاداری ها باید به عنوان آسیب اجتماعی اولویت برنامه های ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان قرار گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 3 اسفند 1395، کدخبر: 3913601 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
چقدر توجیه شدهو آموزش دیده اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین