پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۰۴۳
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
امام‌جمعه شاهرود با اشاره به‌ ضرورت بومی‌سازی برنامه‌های ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر کشور در شاهرود گفت: از ظرفیت معنوی ماه محرم برای اثرگذاری و نفوذ بیشتر این برنامه‌ها بهره‌گیری شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس امینی صبح دوشنبه در جلسه شورای امربه‌معروف و نهی از منکر این شهرستان اظهار داشت: برخی از برنامه‌های ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر از سطوح مختلفی از استان ابلاغ می‌شود و تعدادی از برنامه‌ها به‌عنوان طرح‌های کشوری در سراسر کشور باید اجرا شود.

وی با اشاره به‌ضرورت بومی‌سازی برنامه‌های استانی و کشوری ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در هر شهرستان بیان کرد: شرایط فرهنگی و اجتماعی هر شهر و جامعه با دیگر شهرها و جوامع تفاوت دارد و باید به این مسئله مهم در اجرای برنامه‌های امربه‌معروف توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه هفته امربه‌معروف و نهی از منکر مصادف با هفته دفاع مقدس و دهه اول ماه محرم است اذعان کرد: این مسئله ظرفیت‌های خوبی را برای ایجاد خلاقیت‌های معنوی بیشتر در اجرای برنامه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر ایجاد می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی ماه محرم و تداخل آن با موضوع دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برنامه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر باید تأثیرگذار و قابلیت جذب سطوح بالایی از افراد را داشته باشد.

امینی کاهش حساسیت مردم نسبت به معروفات و منکرات در جامعه را یک خطر جدی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدای زن، گردهمایی‌های گوناگون از جوامع مختلف مردمی ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته امربه‌معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به برگزاری آئین عَلَم بندان در شاهرود یادآور شد: این مراسم در پنجم ماه محرم هرسال برگزار می‌شود و یکی از آئین‌های سنتی این شهرستان است که می‌توان از این ظرفیت برای اجرای برنامه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب استفاده کرد.

امام‌جمعه شاهرود بیان کرد: عدم حساسیت به منکرات و معروفت می‌تواند بی‌بندوباری را در شر تقویت کند و این معضل آسیب جدی به خانواده‌ها و ریشه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران وارد می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 30 مرداد 96، کدمطلب: 1497327:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین