پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۶۳۷
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در ایام محرم هر روحانی یک مسجد را برای تبلیغ دین پوشش می‌دهد، گفت: هیچ نقطه ای از استان در این ماه بدون روحانی نخواهد بود.

شعار سالحجت الاسلام علی شکری شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل مجتمع ولایت سمنان، بر ضرورت ارزیابی برنامه های تبلیغی و بررسی عملکرد روحانیان، هیئات مذهبی و مداحان تاکید کرد و ابراز داشت: ایجاد ظرفیت های جدید تبلیغی در نقاط شهری و روستایی، استقرار روحانیان در روستاها و ظرفیت های جدید که ایجاد می شود و همچنین ارزیابی نقاط ضعف و قوت از موضوعاتی به شمار می رود که طی جلساتی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بزرگترین اعزام روحانیان در ماه محرم صورت می گیرد و می کوشیم تا هیچ نقطه ای از استان سمنان بدون روحانی نباشد، افزود: در این راستا هر روحانی یک مسجد را پوشش خواهد داد ولی با توجه به فعالیت هایی که در ماه محرم انجام می شود بیش از این میزان ظرفیت تبلیغی وجود دارد.

رئیس ستاد شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۸۳۰ مسجد در استان سمنان وجود دارد، ابراز داشت: با توجه به وجود کانون ها و هیئت های مذهبی می بایست اعزامیک هزار و ۲۰۰مبلغ را در استان شاهد باشیم امابه دلیل موانع ساختاری این امر در حال حاضر عملا اجرایی نیست و باید با تلاش در پروسه زمانی مشخص به این هدف دست یابیم.

شکری با بیان اینکه می کوشیم تا در آستانه دهه ولایت و ماه محرم بتوانیم فضای تبلیغی بیشتری را در سطح استان سمنان ایجاد کنیم، تصریح کرد: نیازمندی و اولویت های فرهنگی و تبلیغی در دهه امامت و ولایت و ماه محرم از مسائلی است که در این ایام مورد بحث و بررسیقرار می گیرد تا بتوانیم با برنامه ریزی جامع بهترین خدمت را به مردم ارائه دهیم.

وی افزود: در دهه ولایت سه موضوع اساسی عید قربان، عید غدیر و ولادت امام موسی کاظم(ع) را در پیش رو داریم لذا طی این دهه دستگاه های فرهنگی برای تعمیق باورهای دینی و مذهبی و فهم بیشتر در مساجد و هیئت های مذهبی جشن های مختلفی را برگزار می کنند و روحانیان مستقر و مبلغان اعزامی نیز به تبلیغ مسائل تبلیغی و تشریح وضعیت سیاسی جهان اسلام، مسائل فرهنگی، آسیب های اجتماعی و اربعین می پردازند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار شهریور 96، کدمطلب:4073380، www.mehrnews.com 


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین