پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۱۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۱
نمایش «پری خوانی عشق و سنگ» در سرخه در حالی به روز صحنه رفت که با استقبال کم وبی مهری مسئولان شهرستان سرخه به مقوله هنر مواجه شد.

شعار سال: روح الله صفا هنرمند و کارگردان برجسته شهرستان سرخه از بی مهری مسئولان شهرستان سرخه به مقوله هنر گله مندی خود را ابراز کرد و گفت: اینهمه در سطح جامعه و در جلسات مختلف می گویند که هنر و فرهنگ باید گسترش یابد و سوال اینجاست ما که در این راه گام برداشته ایم پس چرا حمایت نمی شویم و نمایشمان در حالی به روی صحنه می رود که فقط امام جمعه سرخه به دیدن اجرای این نمایش آمدند.

وی در ادامه افزود: دست مسئولان درد نکند، 17 سال است دارم کارم می کنم و کارنامه کاریم هم اسناد و مدارکش موجود است و حداقل سالی دو یا سه کار را برای اجرای عموم و جشنواره ها به روی صحنه می بریم و اما دریغ از اینکه یک نفر از مسئولان بخواهد اجرای بچه هایی که ماه هاست در تلاش هستند، را ببیند و بعد گلایه می کنند که مشکل فرهنگی داریم و کار فرهنگی در سطح شهرستان اتفاق نمی افتد.

این هنرمند شهرستان سرخه با اشاره به اینکه متن نمایشنامه «پری خوانی عشق و سنگ» بسیار قوی بود، خاطرنشان کرد: همین عاملی است که کار و تمرین بیشتری انجام دهیم تا این نمایش را برای جشنواره استانی آماده کنیم.

صفا عنوان کرد: با اجرای این نمایش خواهان اثبات این مسئله بودیم که دختران سرخه ای توانمندی های بالقوه ای دارند که باید از این توانمندی ها در راستای بالفعل شدن آن بهره جست.

وی با اشاره به کارهای بعدی خود بیان داشت: در مهرماه کار تخت حوضی به نام «ملیح» به نویسندگی «هنگامه مفید» و کار دیگر ویژه ماه محرم به نام«رأس هجدهم» به نویسندگی «دکتر پوررضاییان» که آن هم برای اجرای عموم در شهرستان سرخه به روی صحنه خواهد رفت.

بر اساس این گزارش؛ عوامل اجرایی نمایش «پری خوانی عشق و سنگ» به نویسندگی «چیستا یثربی» به کارگردانی روح الله صفا با بازیگری خانم ها فریبا رهایی،‌هاجر ادهم، رقیه ادهم،‌فاطمه ابراهیمی، عطیه فائز، مبینا افتخاری و ملیحه رهایی، موسیقی حسین همتی، منشی صحنه مرضیه سنگسری،‌گریم اعظم فخرو و طراح صحنه روح الله صفا بوده اند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 13 تیر 95، کد مطلب: 806564: www.dana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
همیشه مسئولین نسبت به هنر کم لطفن بجای اینکه حمایت کنن تشویق کنن ولی بی توجهی میکنن انگیزه ها از بین میره م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین